![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej mina vänner , nu kan ni få läsa resebrevet från underbara Skopelos .
Önskar en trevlig läsning ! ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Jag läste brevet i förmiddags....Kul läsning och fina bilder. Härligt detta att alla delar med sig av sina resor..
TACK! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jätte fint resebrev! Härligt att det blev så bra som ni tänkt er.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för ett härligt resebrev! Lite dramatik var det också med båtfärden och
![]() Annars verkar det ju ha varit en mycket lyckad resa ! ![]() Vad jag längtar dit nu ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tak for et gensyn med Skopelos... Flotte fotos.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er !
Tack , roligt att ni nu har läst vårt resebrev. Sitter nu och gör fina bilder som ska hoppa in i mitt nya album , pressat fina blommor som sen ska pryda väggen. Roligt att göra en fin tavla med dom , hänga upp tavlan över sängen. Tänker förstora bilder på soluppgångar och solnedgångar. Vår sovkoja går i Greklandtstil , det är så mysigt att slå upp dom blå när man vaknar. ![]() Sköna minnen som vi kan leva länge på . Tack för att ni har delat med er och vår resa blev som sagt kanonfin ![]() Birgitta & Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Idag vart det äntligen en stund över så jag kunde läsa ert resebrev.Ni ser ut att ha haft det trivsamt,precis det man ska ha när man är på Skopelos. Pia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Javisst hade vi det så gott , en mycket trivsam ö ![]() Längtar tillbaka , alla våra bilder ligger nu och väntar på att få sitta i albumet. Ska sätta in 360 bilder + en fin förstoring på soluppgång. Den sista soluppgången från båten när vi seglade hem kl 6:45. Så vacker bakom bergen . Birgitta |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|