|
||||
|
||||
Inställt flyg Arlanda-Rhodos i oktober
Fick ett mail från Apollo igår att min resa till Rhodos blivit inställd.
För få bokningar på flyget... från 25 oktober. Ska nu försöka resa ändå till någon annan ö, svårt att boka om tågbiljett och boende, ja det lär visa sig vart jag hamnar... Några fler som blivit drabbad? |
|
||||
|
||||
Sv: Inställt flyg Arlanda-Rhodos i oktober
Usch va trist! Hoppas verkligen det löser sig så att du kan få en bra semester iallafall!
/Kerstin |
|
|||
|
|||
Peppar, peppar, ta i trä, inte drabbad än men jag är orolig för SAS-flyget från Kastrup till Aten 23 oktober. SAS svajar och dansk personal har strejkberedskap för sänkta löner.... Eftersom jag inte flyger med SAS hem så är det ju komplicerat om ena resan blir inställd.....
Hoppas allt löser sig för Dig. Jag blir vansinnig om jag inte kommer iväg till Grekland som planerat! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Det jag funderar på är hur de redan i Maj (3,5 månad innan avgång) kan veta att de inte kommer sälja tillräckligt många biljetter för att planet ska gå... Kanske körde de en fuling redan från början, hoppades att ordinarie plan skulle fyllas upp för att sedan i sista hand sätta in vårt. När det inte blev så är det klart att vi som knappt betalat något avbokas/ombokas i första hand... |
|
|||
|
|||
OJ, vad trist, men erbjuder de inget annat resmål då?
Ska själv till Rhodos i oktober, den 11:e, flyger med SAS då. Lycka till, du hittar säkert ngt bra //kanina |
|
||||
|
||||
Fanns flyg tidigare datum, men helt omöjligt för mig då jag bokar patienter i mitt jobb och planerar långt i förväg.
Som det ser ut nu lutar det åt Keta - flygstol och ca 300 kr billigare (500 i kompensation) men dyrare flygstol. Boendet verkar finnas med tips härifrån; La Casa Del Amore - Chania - Gamla stan för 35 euro/natt. Är det okej pris? Någon som vet annat bra hotell annars i Georgiouplis? Vill bestämma mig så fort som möjligt annars blir resan till våren. Jenny |
|
||||
|
||||
Har skickat ett mail till dig, med ett tips!
/Kerstin |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|