|
|||
|
|||
Fungerar GPsen på Samos ?
Ja det var hela frågan fungerar GPSen på Samos vägar ? Vi ska åka nu på Lördag 26/9 från Arlanda och ser verkligen fram mot detta. Vet någon hur vädret är just nu på Samos ?
mvh Conny o Eva |
|
|||
|
|||
Sv: Fungerar GPsen på Samos ?
Ja GPS fungerar.
Frågan är väl mer vilken programvara Du har och vilket kartmaterial du har nerladdat. |
|
||||
|
||||
Jag håller med föregående talare, GPS:en i sig kommer att fungera ypperligt. Däremot är det frågan om vilket kartmaterial du kommer att ha tillgång till. Min GPS har bra material till nästan samtliga länder i Europa utom just Grekland, och då framförallt öarna (kykladerna är enda stället jag provat på).
Enligt mina kartor finns det inga vägar på amorgos, ett fåtal på Naxos och ännu färre på Paros. dessutom satt jag i vattnet och åt middag på Amorgos Kolla gärna med fabrikanten om det finns uppdaterade kartor. /Grimm |
|
||||
|
||||
Någon som vet om det finns kartor för Mio Moov GPS, över Samos? Har kollat på MIO:s site, men hittar ej något.
/NW |
|
||||
|
||||
Ön är så liten, hälften av Gotland, och det är bra skyltat, så jag tycker nog att det är lite överkurs med GPS.....
|
|
||||
|
||||
Citat:
/NW |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|