|
||||
|
||||
Smaragdi
Har bestilt en reise til Kos til sommeren. Er det noen som kjenner til hotell Smaragdi i Lambi området?
|
|
||||
|
||||
Sv: Smaragdi
Er det ingen som har bodd på eller i nærheten av dette hotellet og kan fortelle litt om hvordan det er med super/minimarkeder og spisesteder i nærheten?
|
|
|||
|
|||
Hallo.
Har ikke bodd på Smaragdi. Men ut fra kartet - og ut fra hvor jeg selv tok inn en gang for noen år siden, kanskje litt lenger ut - kan det se ut som om hotellet ligger litt 'off'. Uten at jeg kan si dette med sikkerhet. Jeg for min del befant meg etter en nettbestilling i all hast i Lambi-området. På nettet så hotellet ut til å ligge ganske sentralt, noen få kvartaler unna strand og by. Rimelig. - Da taxisjåføren satte meg av der midt på natten spurte han om jeg var absolutt sikker på at jeg ville bo der. Han klødde seg i hodet, insisterte så på å følge meg inn i resepsjonen. Neste morgen forsto jeg hvorfor. Ingen tavernaer eller butikker i umiddelbar nærhet. Ingen gatelys. Langt til buss og strand. I og for seg ikke noe galt med hotellet, lekkert basseng og uteområde på nettsiden. Men jeg dro altså etter bare noen timer, til tross for at jeg hadde bestillt for en uke. Til andre enden av området, dvs. motsatt ende av selve byen. Hvorfor ikke ta en sjekk på TripAdvisor, kanhende du kan finne spesifikk info der. |
|
|||
|
|||
Citat:
og gratulerer med bystatus... Restaurant Karnagio i den nordlige utkanten av Kos by (Od. Filinou) skulle vel være i gangavstand fra Lambi. En glimrende fiskerestaurant som dere aldri vil glemme! (Er det et hull i fisken betyr det bare at eieren har harpunert den selv!!! ) |
|
||||
|
||||
Takk for det, fint med "store" byer ved Mjøsa.
|
|
||||
|
||||
Takk for tipset!
|
|
|||
|
|||
Vi har passert Smaragdi ofte på vei til Tigaki.
Jeg tror at dere må belage dere på å enten bruke sykkel fram og tilbake til byen eller kjøre mye taxi. Men det er også mulig å gå - noe som kan gjøre godt etter en omstendig gresk middag. Det er ikke så mye der ute og det skjer ikke så mye der ute. Ha en fin ferie |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|