|
||||
|
||||
Status i forumet Kalimera
Är det fler än jag som reflekterat över hur det blir svar i forumet? Är det viktigast vem som gör länken eller vad det innehåller? Kan ibland tycka att en del trådar får oförtjänt och förvånande lite respons eller motsvarande oerhört mängdrik sådan. En del nya trådar blir det oerhörd respons på (i mina ögon). Detta kan vara ett bekymmer i frågan om att få nya medlemmar. Det blir ett forum för "inbördes" beundran. Kan ibland tycka att en del trådar är ganska "kalla", men det intressanta är då att de får mycket respons. Vilka hålls det liv i? Kan känna att forumet stagnerar. Detta är viktigt då det behövs ett forum som är seriöst och behandlar frågor om Grekland.
|
|
||||
|
||||
Sv: Status i forumet Kalimera
Hej Ramses!
Jag har tänkt på samma sak. Yanna |
|
||||
|
||||
Ett riktigt hett ämne håller länge, men relationer är viktigare än svala ämnen, naturligtvis.
|
|
||||
|
||||
Denna tanke har aldrig fallit mig in...
Svarar pa inlagg dar jag kanner att jag VILL svara, vem det an ar som har startat inlagget. Om tradar handlar om andra saker an Grekland, vad spelar det for roll, om det nu ar sa att medlemmar laser inlaggen och svarar, sa finns det ju ett visst intresse eller hur ? /Lucky |
|
||||
|
||||
Jag har inte varit inne på Kalimera på länge. I varjefall inte kommenterat något på sistone. Jag har tänkt samma sak men aldrig tagit upp det. Så jag håller med!
Det är ju jätteroligt att många blir vänner här, men ibland så blir trådarna lite väl "kompissnackiga". Det finns ju en privatmeddelande-funktion som fungera bra. Sen är det många nya medlemmar som frågar samma frågor som någon annan har ställt tidigare, det kanske känns tjatigt, men man måste se det så att DENNE MEDLEM är NY och har bara ställt frågan EN gång. Vi här på Kalimera är ju otroligt duktiga ambassadörer för Grekland! Givetvis tycker jag alla ska få kommentera vad de vill, om man inte vill, när man vill och om man vill. Vi är alla olika, det är det som berikar.... |
|
|||
|
|||
Jag försöker svara när jag har relevant information och när jag har tid. Det spelar ingen roll vems tråd det är. Ibland känner jag att "detta har jag skrivit om tidigare i en annan tråd" men den som frågar kanske är ny eller har inte hittat de gamla trådarna.
Jag bryr mig inte om vem som har startat tråden, men ibland har man inte någon inspiration... |
|
||||
|
||||
Citat:
Men visst känns det ibland som att en del är mer än bara forumvänner här på forumet, fast jag vet inte om det stör mig så mycket... |
|
||||
|
||||
Citat:
Alla har vi varit nya på Kalimera, och alla har väl olika förväntningar. Om jag gillar ett forum, återkommer jag, och så småningom lär jag känna andra som också återkommer dit. Å andra sidan har jag lämnat forum där jag inte har trivts också, men det är mitt privata val att inte återkomma, och inget som jag behöver anmäla... Karin som aldrig skulle ha kommit varken till Aten eller till Karpathos utan Kalimera, så tack, Riitta och Mikke! |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag känner mig absolut inte utanför även fats jag inte har vänner här i riktiga livet |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|