![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hurra!
Måste bara skriva om vårt flyt gällande boende i år. Vi har fått möjlighet att hyra en liten lägenhet i gamla stan Rethymno, i markplan på innergård med ca 8 kvm terrass. Priset, 300€ för 32 dagar! Enkelt och spartanskt men vad gör det när man får loss pengar att lägga på annat skoj än att sova. Har vänner som bott i lägenheten så jag vet i alla fall att den är hel och ren ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() Och kunna lägga pengar på trevligare saker som tavernor, ouzerier, kafenion m.m. ![]() Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Först kanske man ska skriva Yassou, va ju ett tag sen hehe
![]() Ända frågan angående erat boende i sommar är ju om det kunde blivit mer ultimat?? ![]() ![]() Kanske kan släntra förbi nån gång i sommar om det vill sig väl även denna sommar och man hittar ett jobb. ![]() Ha det bäst tills vi hörs igen, hälsa familjen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kul att du är tillbaka på kalimera! Det är lägenheten Maria bodde i, såg du någonsin den? Tror det blir bra i alla fall! Klart du ska tillbaks till Rethymno, jobb hittar du alltid ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nae missade tyvärr den, men låter ju riktigt mysigt. ![]() Jo så får det bli, och ja det hoppas jag på. Ha det bra och på återhörande. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna som dansar glädjedans!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis kolla bara vad ev el vatten o. värme kostar .Vi betalade c;a 100 Euro /mån nu över vintern i Chania Hälsn Jan
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Stort grattis Yanna, vad kul att du hittade något! Om lägenheten inte passar dig så kan du väl alltid ta över den som Litentuva bor i senare ![]() Tänk vilket flyt ni haft tjejer! //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
![]() Jan! Om det är 100euro under vintermånaderna så är det okey. Om man slår ut det på hela året så blir det inte så mycket. ![]() Kickie! Om jag inte skulle vara nöjd med den lyan så finns den inte! Git har fixat ett hus åt mig i Old Town..3 rum o kök, 2 badrum och takaltan! Jag hyr den på ett år till att börja med! ![]() Yanna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt, det låter som en toppenstart! Blir således på ett tak i gamla stan vi får avnjuta en drink, inte illa, det ser jag framemot
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Japp! En drink, Retsina eller nåt...o så meze ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lovely, poli orea!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi ses nog Yanna...antingen juni eller sept,,,,,
![]() Senast redigerad av Athanasia den 2010-04-09 klockan 22:32. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu vet jag inte när ni kommer, men vi ses säkert både i juni o sep, och jag kommer inte att missa litentuva, jag är ju där hela tiden! ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Yanna! Jag kan förstå lyckan och jag delar gärna din glädjedans.
![]() ![]() Hälsningar lilla sjöborren ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|