|
||||
|
||||
Billigast flygstol Göteborg-Rhodos 30 maj?
Nån som lyckats hitta nån bra och billig flygstol 30 maj- 6 juni?
|
|
||||
|
||||
Sv: Billigast flygstol Göteborg-Rhodos 30 maj?
Det är svårt att hitta billiga flygstolar dit, det enda du har att välja mellan är ju endast flyg hos charterarrangörerna. Gå igenom dem och kolla, gissar att du landar på 3500 hos de flesta.
De som kan ligga något lägre är Airtours men det brukar inte skilja jättemycket. |
|
||||
|
||||
ja, ca 3000kr med ving o 4500 (!) med apollo o fritidsresor, airtours har fel datum för mig. Ville bara kolla om jag missat nåt. Från Got finns inte mkt vettigare alternativ.
|
|
||||
|
||||
4500? Sanslöst!
Då skulle jag hugga på Ving om jag var du. Det lär inte bli billigare förrän möjligen veckan innan, om några platser finns kvar då. Fast väntar man så länge vet man ju inte om man kommer i väg. Iofs, jag tror att det var med SAS som Riitta här på forumet hittade billiga biljetter till Aten. Hittar man snorbilliga sådana KAN det ju löna sig att flyga till Aten och sen fortsätta med inrikesflyg. Men jag tror inte att man tjänar så mycket att det är värt besväret när man bara ska vara borta en vecka. Då vill man ju komma på plats så fort som möjligt. |
|
||||
|
||||
Inkan har rätt i sin bedömning. Jag dammsög nyss nätet och fann då efter vissa besvär en flight Göteborg - Athen för 2400 pix. Men då ska betänkas att flygtiderna voro rysansvärda med mellanlandning i Frankfurt och ankomst till Athen 00.30!! (Dag två) Hemresan än värre! Allt tor.
En inrikestur Athen - Rhodos betinga pris av i bästa fall 65€. Ett missat dygn samt framkomst till Rhodos trött och eländig?? Nej, ladda för Vings flygstolar för 3000 Kr pp Tor. Arne Med enkom fem dagar kvar till Kreta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|