|
|||
|
|||
Platanias...
Oj OJ OJ nu e d svårt...ska försöka undvara Skiathos i höst och resa till Kreta,som oxå e underbart!!! Har fått ett erbjudande on en billig resa till Platanias...ett hotell som heter Ideal Beach...är det nån som bott där?? Är det ett OK hotell???
|
|
||||
|
||||
Sv: Platanias...
Skrutt! Om du undviker Skiathos i höst ... kom till Rhodos.
(Det är då ett år sedan vi hade vår kalimeraträff - på Skiathos). Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
Hej Lilla sjöborren...Resan till Kreta e redan beställd...Ideal Beach i Platanias den 9/10...Skiathos får vänta till Maj nästa år!!!
|
|
||||
|
||||
Synd! Var i Platanias förra våren. Men vem vet, nästa år kanske ...
Ha en riktigt skön sommar! Lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
Hej Ideal Beach är ett bra hotell ligger fint till och nära till stranden. Rent och snyggt i omgivningen. Trevlig poolbar. På ovansidan hotellet ligger en restaurang som heter Skoniakio och serverar mycket bra mat. På andra sidan vägen ligger en superbra restaurang (i mitt tycke) Mylos ta Kerata. Fantastisk meny och superbra service. Boka gärna bord det är en populär restaurang bland grekerna, många gånger firas både dop och bröllop där. Platanias är en livlig turistort men se gärna mellan fingrarna och upplev den atmosfären som fortfarande finns att hitta. Ta en tur upp i gamla Platanias och njut av utsikten på exempelvis taverna Vigli. Bra mat och trevligt ställe. Sen spendera gärna en kväll i Chania stad, gå till de bakre gatorna och stanna till på Ela, ni blir inte besvikna. Vi åker själv till Platanias 7 aug och ska stanna i 3v. Längtar så vi håller på att dö nu, ha en härlig resa och hoppas ni blir nöjda med ert val.
Myssa |
|
|||
|
|||
Tack Myssa för alla tips d gör min resa till Platians lite "lättare"...skämt åsido jag ser fram emot Kreta (har vart där förrut) men har man ett favoritställr,Skiathos, e dsååå svårt att resa nå´nannanstans...Men NU längtar jag till den 9 oktober...
Citat:
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|