![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En het halsning fran Argostoli, Kefalonia! Vi har hyrt bil och skall utforska on imorgon. Man kor hogst 40km per timme har. Annat tempo, alltsa! Och inkastare - finns ej. Sa annorlunda det kanns, sa lugnt och mysigt...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter inte helt fel i mina öron - tänk så skönt - njut av bilturerna o semestern
![]() ![]() //Maggan |
|
|||
|
|||
![]()
Tack! Och tack alla kalimeror for bra tips, bade restaurang- och bilturstips! Vi har varit sa nojda med all mat vi har atit har, toppenbra!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så bra! Bada lite från mig! Och så hoppas jag att vägarna är bättre än de vi åkte på 1992!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Gillar det med inga inkastare... Låter som ni har en superbra semester. Fortsatt trevlig semester och njut av värmen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är väl inte så många grekiska öar som det finns inkastare på? Jag såg då inga inkastare i år då vi var på Antiparos, Paros och Sifnos åtminstone. Jo förresten, på Paros såg vi en som man kanske kan beskylla för att vara inkastare men han fick då inte sälja nåt till oss.
Under mina år i Grekland är det väl egentligen en gång som jag har blivit besvärad av inkastare, det var i en by söder om Platamonas på fastlandet, minns inte vad byn heter. Där var de väldigt påstridiga, jag ropade åt dem att de är idioter, vi hade tänkt äta middag här men vi väljer att åka till ett ställer där folk uppför sej, sedan satte vi oss i bilen alla fyra och åkte därifrån. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, riktigt jobbiga inkastare har vi bara mött på Samos, (Pythagorion), Chania,(hamnen) och Rethymno, (hamnen) samt Lefkas, (Nidri)..Annars har de funnits men varit rätt diskreta och inte så påträngande. I Parga började de prata med en om man började läsa menyn, men sa man att man ville läsa själv så drog de sig tillbaka....
Men visst, det ÄR jobbigt när man inte får läsa menyn själv då man faktiskt, vad än de tror, är läskunnig.... Tinos är efter min erfarenhet fri från inkastare och det är så himla skönt!!!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|