Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-08-12, 11:03
Ma-Pia Ma-Pia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Inlägg: 64
Standard Bästa hotellet i Skala ?

Skulle vilja ha tips på det ni tycker är bästa hotellet i Skala.
Har varit där en gång men tyckte inte riktigt om hotellet i alla fall inte ägarinnan som mest var sur för att man störde nere i poolbaren om man ville beställa nåt. Annars gillade vi byn o ön jättemycket. Vill därför höra om nån har tips om vilken arrangör man ska åka med vi åkte med fritidsresor förra gången (08). Inte för långt utanför byn o eftersom vi är 2 vuxna är det inte nödvändigt med pool.
Tacksam för tips.
Pia
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-08-12, 12:30
Panakakiss avatar
Panakakis Panakakis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Arboga/Argostoli
Inlägg: 2 609
Standard Sv: Bästa hotellet i Skala ?

Citat:
Ursprungligen postat av Ma-Pia Visa inlägg
Skulle vilja ha tips på det ni tycker är bästa hotellet i Skala.
Har varit där en gång men tyckte inte riktigt om hotellet i alla fall inte ägarinnan som mest var sur för att man störde nere i poolbaren om man ville beställa nåt. Annars gillade vi byn o ön jättemycket. Vill därför höra om nån har tips om vilken arrangör man ska åka med vi åkte med fritidsresor förra gången (08). Inte för långt utanför byn o eftersom vi är 2 vuxna är det inte nödvändigt med pool.
Tacksam för tips.
Pia
I år är det Apollo och Airtours som har flyg till Kefalonia. Jag har inte hyrt något i Skala men besökt orten många gånger och tycker själv att det är en trevlig by. Men får jag rekomendera att bo i Argostoli som är betydligt härligare ort att bo i än Skala.
PANAKAKIS
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-08-13, 10:38
Ma-Pia Ma-Pia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Inlägg: 64
Standard Sv: Bästa hotellet i Skala ?

Argostoli hmm kanske det. vill inte att det ska vara för många inkastare o krimskrams, vilket vi upplevde att det inte var i Skala. Det kändes mera som en genuin by. Men ni ska veta vi är ute i god tid sonderar terrängen för nästa år. Har redan varit i grekland i år (Thassos). Får kanske vänta lite för att se vilka som flyger 2011. Men jag gillar att kolla tips o planerandet är halva nöjet så jag är alltid ute i god tid, verkar som jag blir otåligare med åren vill i princip börja kolla runt efter nästa resa redan på hemvägen från årets.
Ha det gott.
Pia
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT