|
|||
|
|||
Frulle Elektra beach
Hej alla... Mitt första inlägg på detta underbara forum om mit favvo land Grekland...
Ska åka till Elektra Beach 16 sep men vet ite så mycket m hotellet... Någon vet om frullen är stor och bra, hur är rummen och priserna på hotellet... Eller kanske nåt bra man ska veta om? |
|
|||
|
|||
Sv: Frulle Elektra beach
Ingen som kan säga nåt?
|
|
||||
|
||||
Det beror antagligen på att ingen vet något om det hotellet...
/kimmen |
|
|||
|
|||
Hei.
Jeg kan si EN ting om Electra Beach. Det har en perfekt beliggenhet.Vi har bodd på Miramare og det er jo nær nabo. Det ser litt "finere" ut der, men vet ikke om det er det. Derfor vet jeg ingeting om priser. Det må bli en veldig forskjell på rom med og uten havutsikt på hotellet, ihvertfall. Pelagia |
|
||||
|
||||
Håller med kimmen. EB är ett hotell man liksom bara passerar, på väg någon annanstans. En gång i tiden funderade vi på att ta in där, men insåg att det inte passar oss. Främst för att det är ett renodlat hotell, utan kokmöjlighet på rummen, och vi gillar att göra vår egen frukost. Poolområdet är trevligt, Aris - som tidigare fanns på Tis Erasmias - jobbar i poolbaren och hotellet ligger precis på stranden, men mer vet jag inte.
Karin |
|
|||
|
|||
okej... man får tacka för lite info ändå...
|
|
|||
|
|||
Då var man hemma igen... Lite info då om detta hotell. Grym frulle allt fanns verkligen. Mycket bra rum som att bo på scandic nästan om man gillar det. Personalen var dock lite stroppig men annars är alla på Karpathos väldigt hjälpsamma...
Kan varmt rekommendera Electra beach då läget är perfekt.... |
|
||||
|
||||
Fanns det kylskåp på rummen?
|
|
|||
|
|||
Japp kylskåp fanns fast man fick betala 21 euro för en vecka.. dock lite dålig fart i det tyckte jag men håller vattnet kallt i vilket fall...
|
|
||||
|
||||
Låter bra. I mitt fall är det insulinet som främst måste hållas i kylskåp för att inte förlora sin verkan. Fast litet dyrt tycker jag nog att det var.
|
|
|||
|
|||
Vi bodde på Electra Beach i 2007 og var veldig fornøyd. Enkle med greie rum og vi leide kjøleskap.
Rommet og hotellet eller var veldig rent og beliggenheten helt fantastisk. Reiser vi tilbake til Karpathos er ikke vi itvil om hvilket hotell vi kommer bo på. Electra Beach det !!! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|