|
||||
|
||||
HJÄLP: ERT är borta!
Lördagsnöjet har länge varit grekiska musikprogram på ERT. Först var det "Här är ditt liv", sen kom "Stin Geia Mas" - otroligt härliga program!
Men sen någon månad har vi inte kunnat se ERT med vår parabol. Har ni som har grekiska kanaler samma problem? Har ni löst problemet? Vet ni vad man kan göra för att få ner kanalerna igen? Vi saknar Stin Geia Mas och alla de andra musikprogrammen som vi så ofta njöt! Marianne |
|
||||
|
||||
Sv: HJÄLP: ERT är borta!
Citat:
Har de bytt frekvens, månne? ERT ska tydligen finnas på Hot Bird 11.642 H, stod det i tidningen förra veckan... Karin som VAR full av förhoppningar... |
|
||||
|
||||
Hej,
Sen den 1 oktober har man bytt plats, uppe i rymden gå in på hemsidan och läs. Själv har jag ERT via comhem så det sköttes med automatik Camilla |
|
||||
|
||||
Så hemskt Jag har ju aldrig sett ett sådant program (utom det fina jag fick låna ) Men förstår att ni är inte glada.Kunna njuta av härlig musik varje lördag och sedan bara det försvinner,Jag skulle gråta Hoppas det kommer tillbaka snart
Riitta (förra lördagen dansade vi som värst i Lund ) |
|
||||
|
||||
Citat:
Lycka till i morgon - parabol med grekiska kanaler är något av den bästa investering vi har gjort, så vi hoppas verkligen det lyckas er att få ner dem och för oss att få dem igen! Citat:
Marianne - ska söka på hemsidan Senast redigerad av Marianne den 2005-11-19 klockan 22:38. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg så siste del av "Stin Geia Mas" på PC'n nettopp ( beklager ) Det blir vel som å "stikke en kniv i såret" å fortelle at der var både GLIKERIA og ANDREATOS Kari |
|
||||
|
||||
Hej!
Sitter just nu med ERT på i bakgrunden, så den finns kvar! Jag har parabol och fick samma problem(att ERT försvann), även "Holidays in Greece" försvann! Ringde genast min far som monterat parabolen och det var bara att göra en ny sökning, det tog ca 20 minuter, sedan får man leta efter kanalerna som sökningen resulterade i och klicka på vilka man vill ha. Ni hittar den! Mvh.Stina |
|
||||
|
||||
Inte båda två Det är för hemskt och höra,Kari
Inte dom,alltså,utan att jag inte kan se dom Riitta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|