|
||||
|
||||
Noen som har bodd
Planlegger en nyttårstur til Athen
- noen som har bodd på Hotel Evripides? |
|
||||
|
||||
Sv: Noen som har bodd
Har bott där. Ett ekonomihotell, terass på taket med fin utsikt. Där kan man inta frukost. Frukosten var väl inte något att skriva hem om. Läget är enligt oss bra, i Psirri. Kan kanske upplevas som lite skumt o ruggit sista biten mot hotellet, men vi var aldrig utsatta för något.
|
|
||||
|
||||
Selve hotellet er ok... Omgivelserne er lidt skumle, men som Ramses siger, hænder der ikke noget.
Jeg kan anbefale Hotel Economy, som ligger bra - ca. 300 m fra Evripides - på Kotzia-pladsen, lige ved rådhuset. |
|
||||
|
||||
Citat:
Det er billig å bo der og på booking.com kan man reservere, og om ønskelig, avbestille kostnadsfritt så sent som 3 dager før ankomst. - gjesteanmeldelsene er ( fhv) bra, o m opplysningene er riktige så er standarden også bra, Hadde dere et bra rom med balkong, og hvordan var sengene husker du det ? |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi har også bodd på Economy og likte oss godt der - siden du har bodd på begge, tyder det på at du liker Economy bedre enn Evripides Hva er forskjellem? Synes du omgivelsene er mer "skumle" rundt Evripides? |
|
||||
|
||||
Ja, netop... Og så har Economy en lille balkon. Jeg holdt jul og nytår på Economy sidste år, og da var det varmt nok til at sidde der.
|
|
||||
|
||||
Citat:
-og balkong er deilig å ha Hadde du ikke balkong på Evripides? Det dobbeltrommet vi har reservert har ( skal ha..) følgende standard: Romfasiliteter: Dusj, Badekar, Safe, Telefon, Klimaanlegg, Balkong, Toalett, Varmeapparat, Satellitt-TV, Flatskjerm-TV, Lydisolering, Hårføner, Vekking/Vekkerklokke, Kjøleskap, Strykeutstyr Hotellet ble renovert til OL i Athen, når bodde du der? |
|
||||
|
||||
Oj vad jag längtar till Aten,när jag läser detta
Hoppas det blir någon musikresa dit någon mer gång Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
- jeg v e t ikke om vi skal på noen nattkonserter denne gangen - det kommer an på "hva som tilbys" Jeg har et sterkt ønske om å få oppleve Alexiou live, - så om d e t blir mulig så |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg husker ikke, jeg havde balkon - så det havde jeg nok ikke. Hvis jeg ikke ta'r fejl, så er balkonerne kommet til siden. Narkomanerne er meget synlige i området omkring Evripides - det husker jeg fra julen sidste år. |
|
||||
|
||||
Citat:
Som känner att det suger i Atentarmen varje gång det börjar bli höst. |
|
||||
|
||||
Takk, Mette, d e t var nyttig info - da tar vi ikke Evripides!
|
|
||||
|
||||
Varför inte Adonis
Riitta |
|
||||
|
||||
ADONIS kommer alltid til å ha en spesiell plass i mitt hjerte, Riitta
- forbundet med minner fra vårt aller første møte med Athen, gode venner og herlige musikknetter - vi har bodd der 3-4 ggr tror jeg - o g, jeg har ikke glemt Adonis nå heller Beliggenheten er TOPP og vi får en god pris så - k a n s k j e .....401 - siden Adonis har vært fhv dyre utenom absolutt lavsesong, har vi prøvd andre alternativer og vært veldig godt fornøyde Det er gode priser på mange hoteller i Athen nå, feks på Attalos kan vi bo for 50 euro natten ( u/frokost) Vi har ikke bodd på Attalos noen gang, beliggenheten der er jo også veldig fin, men på en helt annen måte enn de fredelige omgivelsene rundt Adonis! Det som gjør meg usikker på å velge Attalos er trafikstøy, men kanskje aller mest e v t demonstrasjoner/opptøyer - slik situasjonenen er blitt! Derfor "safer" jeg kanskje og velger Adonis - eller skeier ut litt og bor litt dyrere på et annet "trygt" sted vi er blitt anbefalt |
|
||||
|
||||
Nu i somras hade vi ett par timmar i Aten innan flyget till Kos avgick, så jag tog med Leif till Plaka och vi tittade in på Adonis och hälsade på en liten stund Dom kom ihåg mig
Tyvärr var det ganska varmt och vi hade ont om tid så det blev inte riktigt som jag önskade mig Leif blev inte kär i Aten på första ögonkastet Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
..hon sjöng på Samos i augusti såg vi när vi var där nu..alla affischer satt kvar.... ..och NYÅR i Aten blir det nog för oss 2011/2012. I år blir det Madrid igen. Säger som Riitta: ÅH vad Atentlängtan sätter in! Lissi |
|
||||
|
||||
Jeg håper Leif gir Athen en sjanse til, Riitta
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|