Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-10-28, 16:31
Eva64 Eva64 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009
Standard Hotellval?

Hej alla glada!
Vi är lite sugan på att åka en sk kombinationsresa till Rhodos och Tilos. Nu är min undran var vi ska bo? Har varit inne på att bo söder om Lindos men är rädd för att det blir ödsligt. Vill nog egentligen bo inne i Rhodos stad. Det är ju skönt att kunna gå hem på kvällarna och slippa taxi och buss. ta sig runt på ön kan man ju göra med bil! Min fråga gäller var man ska bo och inte bo? Vi tillhör inte precis de partysugna, är 40+ med en äldre tonåring. Vi vill bo hyfsat bra med pol men inte råka ut för något ungdomhotell eller boende nära bargatan.Lite lugn på kvällarna är bra även om man bor i en stad. Har tittat på Cactus, kan det vara något tror ni? Tar tacksamt emot lite tips och råd!
Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 16:40
IRSAs avatar
IRSA IRSA är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Hotellval?

Jag kan bara rekommendera Hotell Annapolis, iofs ett lägenhetshotell, det kanske ni inte vill bo på?
Rent o snyggt, go personal, pool, Mitt i stan men ändå inget livat runt omkring direkt. Det bor endel säsongsarbetande ungdomar där också, men dom har man inget ont av för dom jobbar ju på kvällar och nätter Sen sover dom halva dagarna o ligger vid poolen på eftermiddagarna(då kan det iofs bli lite livat) Har bott på hotellet tre år i rad nu. Gillar verkligen det stället.

Irene

Senast redigerad av IRSA den 2010-10-28 klockan 16:45. Anledning: tillägg av text
Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 17:14
Eva64 Eva64 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009

Det spelar ingen roll om det är en lägenhet eller ett rum! Läget på hotellet är viktgare!
Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 11:28
RhodosStad RhodosStad är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

Cactus är toppen, har bott där flera gånger och ska bo där i augusti oxå
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:05.