|
||||
|
||||
Restaurang Athena i Stockholm
Hej!
Är det någon som vet om restaurang Athena (Hornsbruksgatan 26) finns kvar? Jag har försökt ringa dom, men får inget svar. Även deras hemsida är borta. Outi |
|
|||
|
|||
Sv: Restaurang Athena i Stockholm
Jag tror att det finns en annan restaurang där nu, Dragon House...asiatisk.
Gita |
|
||||
|
||||
Citat:
Har gjort så sedan i augusti. Erik Athenas ambassadör |
|
||||
|
||||
Aha...det var ju synd! Jag var där för ett par år sedan och jag tyckte verkligen om stället.
Tack för svaren! Hälsningar, Outi |
|
|||
|
|||
Athena är såld och ska bli kinesrestaurang.
Yvonne |
|
||||
|
||||
En styggelse!!!! Just Athena kommo vi att trivas alldeles extra bra med alltsedan den första Kalimeraesten därstädes!!!
Flera återbesök vi gjorde. Oftast levande grekmusik och alltid utsökt grekmat!!! Lägg därtill den mer än omfångsrika grekmenyn!!! Med sorg och saknad vi nu farväl taga till Athena..... Arne och Hustru Birgitta |
|
|||
|
|||
Tycker också att det är tråkigt...
Har spenderat många glada kvällar på deras grekiska nattklubb! |
|
|||
|
|||
Finns det någon grekisk restaurang med levande musik i Stockholm - någon som vet?
Gita |
|
|||
|
|||
...apperoupeau grekiska tavernor, så hörde ja ida att våran Lilla Taverna i Kallsta haver också gått till de sälla jaktmarkerna.... Skamlit nog har ja inte vurt där på lääänge.Dock säger ryktet att lokalen kvarstår som irländsk pub....Bäst jag kollar uppet imorrn...
Mikke |
|
|||
|
|||
Irländsk pub är inte fy skam det heller! Men du lär inte få någon Feta där...
Gita |
|
|||
|
|||
[QUOTE=anoula]Tycker också att det är tråkigt...
Har spenderat många glada kvällar på deras grekiska nattklubb! [/QUOT Ja, många trevliga kvällar har man tillbringat där och speciellt nyårsaftnar......... Yvonne Senast redigerad av yvonne den 2005-12-01 klockan 12:39. |
|
||||
|
||||
Det finns en Athena i Fruängens Centrum, söder om Sthlm City. Den är ganska nyöppnad, har bara varit där en gång och testade lammkotletter, vilket var jättegott. Restaurangen är fint inredd och personalen verkar också sympatiska. Kanske värt att testa?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Orion mig veterligen har live musik! Om ingen ändring skett Camilla |
|
||||
|
||||
Citat:
Här brukar jag käka lunch! Helt klart godkännd!! Camilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Gita |
|
|||
|
|||
Citat:
Nu ska jag cykla ner till puben å ha en pytteliten Kalimeraträff med Bluesea med familj..... Ajö, Mikke |
|
|||
|
|||
Citat:
Pröva ELECTRA i Sundbyberg (gång/kryp-avstånd till tunnelbana-blå linjen- resp endel-Bålsta norr, mycket längre söderut) samt lokalbussen,(som går till Solna/Danderyd/Bromma etc etc) utanför dörren. Vaaarning för stora (grekiska ?) portioner, men jättegott, jättetrevlig service, klar grekfaktor på kroginredningen -OCH - sist men inte minst, FREDAG Å LÖRDAG har dom LIVE-musik, förra lördagen en jätteduktig bozouki-talang, kompad av gitarrer Med mycket sympatisk sång å äkta känsla Förrförra helgens spontanbesök slutade ju i förtvivlan , enär det redan omsider klockan 17 var "kört". Vi bokade omedelbart bord i en veckas därefter förskottt- och om helgen ska ägnas grekoisiskt i denna lokal är detta numera ett absolut måste, så "påppis är det blevet " Snart julgupplad snubbelgupp ! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|