|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
Spännande! Ska bli kul att följa.
Vad händer förresten om det blir dött lopp mellan bidrag? Lottas det då? Har det inträffat? /NW |
|
||||
|
||||
Det har som väl är inte inträffat ännu.
|
|
||||
|
||||
Gött att bilderna är på gång nu, passar på att berömma dig för fotosidan från Grekland också. Många fina bilder.
Förlängning först va? Sen straffar? |
|
||||
|
||||
Haha!
Karin som tyckte den gränden såg så mysig ut |
|
||||
|
||||
Trevligt att resultaterna är i gång Fina bilder på plats 10
Själv har jag inga större förhoppningar om placering i år, men det är alltid kul och se på resultaten ändå Riitta |
|
||||
|
||||
Håller med om att väntan har varit lång, men som det sägs den som väntar på något gott.... osv.
Kul att det är på gång, så nu får man bara hålla tummarna för dom egna bilderna. Dom hamnade inte på 10:e plats iaf. |
|
||||
|
||||
Nej, men var vi inte rörande eniga om att de egna bilderna var bäst? Klart att de vinner!
|
|
||||
|
||||
Givetvis är det så, men lite ödmjukhet kanske???
Får också passa på att gratulera Henrik för bild nr 103, Du fick en 2 poängare av mig för den bilden. |
|
|||
|
|||
Vilken skillnad att se bilderna så här, bara en i taget i varje kategori! Är det fler än jag som upptäckt en bild ni aldrig tycker ni sett förr??? Det ÄR svårt att kunna SE, verkligen SE alla ordentligt när man väljer när det är över 100 i varje kategori.
Jättefina bilder så här långt. Lissi |
|
||||
|
||||
Både idag och igår tänkte jag att jag inte mindes många bilder alls, och både idag och igår kom jag på att jag HAR ju inte sett alla bilder. Jag har bara tittat på och röstat på kategorin Mitt Grekland. Och imorgon kommer jag också att tänka: "Oj, vad många nya bilder!!"... Minne som en guldfisk.
När jag röstade tittade jag på bilderna ganska snabbt, skrev upp numren på de 10 bilder ungefär som jag fastnade mest för och valde sedan bland dem. Tror det är omöjligt, eller blir väldigt svårt, om man tänker för mycket. Men många fina bilder finns det och de gör sig bättre en och en! Tack, alla duktiga fotografer. Aina |
|
||||
|
||||
Minst topp 8 iaf
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Grattis till Maria Kujala som fick med två bilder på plats 8. Bra gjort. Många bilder har jag aldrig sett tidigare. Var kanske borta när en del av röstningen försegick.
Eva |
|
||||
|
||||
Fortsatt fina bilder Grattis till alla er som har placerat er hittills
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag håller med många av er andra. Tänker ofta: "den här bilden har jag inte sett förut". Man blir nog förblindad av blotta mängden. Nu kommer den ena fina bilden efter den andra. Jag undrar vilka jag röstade på...
|
|
|||
|
|||
Törs man säga att jag inte heller har en aning om vilka jag röstade på, men jag tror jag känner igen bilderna när jag ser dem....
Lissi - som i alla fall minns att jag inte deltar i år med bilder |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Nu blev jag glad' Tack för som har röstat på min bild
Riitta |
|
||||
|
||||
Telendos som allra vackrast. Bra taget, Riitta!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|