|
||||
|
||||
Multicitat fungerar inte
Nu har jag kastat bort 15 minuter på att försöka multicitera i ett svar och det fungerar inte. Fick klippa och klistra. Inte bra.
|
|
||||
|
||||
Sv: Multicitat fungerar inte
Jeg kan heller ikke å multisitere i et svar
- det vil jeg g j e r n e lære |
|
||||
|
||||
Citat:
Funkar perfa! |
|
||||
|
||||
Hur gör du?
Jag provar att klicka på knapparna för multicitat på flera inlägg så att dom blir orangea och sen på citera, svara eller snabbsvar och inget fungerar så att det blir multicitat. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Mats |
|
||||
|
||||
Klicka först på "dubbelfnuttar", på de du vill citera och sen på sista citaet klickar du Citera", då funkar det.
/NW |
|
||||
|
||||
Ja, nu hann Masse svara innan mig, men innbörden är densamma.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Jaha, där ser man, då har man lärt sig något nytt idag också! Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag provade nu att öppna själva forumet i ett eget fönster utan "frames" och då fungerar det som det ska. Alltså jag öppnar forumet utan kalimerasidan. Jag har ärkt att man tappar inloggning ibland och att man kan ha svårt att logga in också. |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
På kalimera.nu funkar allt som det ska men på kalimera.se så är det någonting som inte är som det ska. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Citat:
Tack för hjälpen! Lissi |
|
||||
|
||||
Och det verkligt smarta, tycker jag, är att det inlägg som man väljer att trycka "Multi-citera"-knappen på först, kommer överst i mitt inlägg, alltså att man kan välja i vilken ordning man vill ha citaten. Här har vi Lissis före Karis, även om Karis inlägg skrevs först.
Efter att jag tryckt på "Multi-citera" för varje inlägg trycker jag bara på Svara (inte på Citera igen). |
|
||||
|
||||
Citat:
- tror jeg må legge ut en bildegåte igjen snart, så jeg får praktisert den nye kunnskapen |
|
||||
|
||||
Citat:
Angående bildgåtorna så är det ju inte nödvändigt att framhäva vem som har svarat fel! Citatknapparna är väldigt användbara när man ska svara på ett inlägg som hamnat längre upp i tråden, och redigerar man då bort det oväsentliga så gör det tråden lättare. |
|
||||
|
||||
Citat:
För övrigt är det ingen som måste läsa igenom cittattexten i varje nytt inlägg för oftast är den exakt lika som ursprungsinlägget. Det gäller bara att man har närminnet i ordning så kan man snabbt hoppa till väsentligheterna utan repetition av det man just läst. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|