Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-02-20, 12:59
lasslax lasslax är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 19
Standard Lista på hotell och apartmant ?

Jag bläddrade här litet och läste att PANAKAKIS var så vänlig tidigare och lade upp en lista på hotell med möjlighet att kontakta dem.

Jag hittar inte den listan. Kan Panakakis vara så snäll att lägga upp det på nytt, eller t.o.m. uppdaterat? Jag antar att flera kan vara intresserade.

Tackpå förhand!

Senast redigerad av lasslax den 2011-02-20 klockan 13:11.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-02-22, 15:22
Panakakiss avatar
Panakakis Panakakis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Arboga/Argostoli
Inlägg: 2 609
Standard Sv: Lista på hotell och apartmant ?

Det finns ingen sådan lista från min sida. Det du eftersöker är kanse den person i Kalimera så frågade efter boende i Argostoli under vinterhalvåret som jag hjälpte med adresser som var möjliga till boende under lågsesång. Det enklaste att söka boende på Kefalonia är att lägga lite tid och söka på nätet.

PANAKAKIS
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-02-22, 18:10
lasslax lasslax är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 19
Standard Sv: Lista på hotell och apartmant ?

Tack för svaret.
Jo det är just det jag gjorde, men började inse att det är på tok för mycket tid jag redan använt och inte kom någonvart. Och då såg jag ditt svar till någon som jag uppfattade att du la upp någon lista på hotell. Sorry för missförståndet.

Å andra sidan, hittade jag här en hänvisning till Venia Studios http://www.veniastudios.gr/contact.htm av någon som var där förra året, och hon gav en så positiv bild av stället att jag slog till genast. Har redan betalat handpenningen också, köpt flygbiljetten med....:-) ... så sökandet på nätet och framför allt här på Kalimera gav resultat i alla fall.

Annars vidhåller jag att en sådan lista skulle vara till hjälp för många. Det man får av booking.com och liknande med "erbjudanden" om billiga hotell för 18.000 per person per vecka - nääää .... det är ju ingen hjälp...
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-02-24, 10:46
PA PA är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Ort: Vinslöv
Inlägg: 3 131
Standard Sv: Lista på hotell och apartmant ?

Hej Alla

Här finnns en del att välja på: http://www.agni.gr/kefalonia_travel_...Accommodation/


//PA
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT