Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-03-16, 00:04
Roxy Roxy är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard Restaurang i Agia Marina

För många år sedan (-1999) var jag på en restaurang i A.M som ägdes av ett ungt par där hon var svenska - de hade två små barn varav flickan heter Olga har jag för mig, den låg upp en liten bit från stora vägen, där fanns en lekplats vid restaurangen - det var ett populärt ställe för guider som ofta tillbringade sina lediga kvällar där. Är det någon som vet om denna restaurang finns kvar, var den exakt ligger, och om samma par fortfarnde driver den + om de fortfarande har god mat ? Åker snart dit igen.
Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 12:56
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Restaurang i Agia Marina

Jag tror att du menar Nymfi Vet tyvärr inget om maten men många rekomenderar den. Man svänger upp vid Canea Mare hotell och en bit upp ligger den på höger sida.

Malin
Svara med citat
Gammal 2011-03-17, 23:13
Roxy Roxy är inte uppkopplad

Tack så mycket, har varit inne på deras hemsida och är ganska säker på att det är rätt restaurang, det blir till att återuppliva gamla minnen och gå dit när jag kommer ner i maj.
Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 06:48
liner liner är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006

Har också bara hört goda ord om Nymfi även om jag själv har lyckats missa den alla gånger jag har varit i AM och bott på Canea Mare som ligger precis bredvid. Ska gå dit i juni när vi åker ner igen. =)
Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 15:50
Globefix Globefix är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Roxy Visa inlägg
För många år sedan (-1999) var jag på en restaurang i A.M som ägdes av ett ungt par där hon var svenska - de hade två små barn varav flickan heter Olga har jag för mig, den låg upp en liten bit från stora vägen, där fanns en lekplats vid restaurangen - det var ett populärt ställe för guider som ofta tillbringade sina lediga kvällar där. Är det någon som vet om denna restaurang finns kvar, var den exakt ligger, och om samma par fortfarnde driver den + om de fortfarande har god mat ? Åker snart dit igen.
En riktigt trevlig restaurang du inte får missa är den bredvid hotellet Alexandra Beach, minns dock inte vad den hette.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:44.