|
||||
|
||||
Lista över grekiska öar
Jag gjorde en lista över grekiska öar som man kan besöka. Fyll gärna på min lista över de öar som saknas här:
Kreta, Evia Thassos, Limnos, Samothrake Chios, Lesbos, Samos, Ikaria, Fourni, Ounoisses, Psara Kefalonia, Ithaka, Korfu, Lefkas, Meganisi, Scorpios, Paxos, Antipaxos, Kythera, Antikythera, Ellafonissos, Zakynthos Kalymnos, Telendos, Kos,Patmos, Leros, Rhodos, Symi, Tilos, Nisyros, Chalki, Astypalea, Agathonissi, Arki, Marathi, Lipsi, Karpathos, Kassos, Kastellorizi Santorini, Thirasia, Amorgos, Anafi, Mykonos, Delos, Syros, Andros, Tinos, Paros, Antiparos, Donoussa, Naxos, Koufonissi, Iraklia, Schinoussa, Ios, Sikinos, Folegandros, Kea, Kithnos, Serifos, Sifnos, Milos, Kimolos Skiathos, Skopelos, Alonissos, Skyros Egina, Poros, Hydra, Spetses, Agistri |
|
||||
|
||||
Sv: Lista över grekiska öar
Öööhhh... är det inte bara att klicka på "Snabbval resmål" överst på den här sidan, alternativt "Öarna" i vänsterspalten?
Karin |
|
|||
|
|||
Who needs a list?
|
|
|||
|
|||
Pserimos mangler. Den ligger mellom Kos og Kalymnos og har ferjeforbindelse med begge.
|
|
|||
|
|||
Jag förstår inte riktigt syftet med att fylla i öar på listan
Jag har min egen lilla lista hemma på öar jag besökt. Men nu ökas den inte på så mycket då jag blivit återvändare Lissi |
|
||||
|
||||
?????
/Kerstin |
|
||||
|
||||
Listan kan väl vara bra för den som inte hittat någon tidgare. Ganska oförgligt och inget att reta sig på. Lite tolerans bör vi väl ha med varandra. Vi är ju inte så många som skriver regelbundet här längre.
Eva |
|
||||
|
||||
Synes det var fint med en slik liste jeg!
Er dette øyer det går enten rutebåt eller utfluktsbåt til ? Noen av øyene har kanskje ikke mulighet for overnatting? |
|
||||
|
||||
Jeg må bare få minne om at om man får en komplett liste over øyene, utgjør det bare maximum 20 % av dette fantastiske landet, den delen som markedsføring og masseturisme kaller det virkelige Hellas, men som bare er en marginal utkant av landet, som det har blitt sagt tidligere her.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Lena |
|
||||
|
||||