![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Någon som har tips på bra biluthyrare på Naxos, göra i krokarna av Agios Georgos. Söker efter uthyrare med fräscha bilar, bra service och skapliga priser. Vad är standard försäkringsmässigt i grekland, dvs vad behöver teckna för tillägg för att klara sig om olyckan är framme. //Bodster |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag ar pa Naxos just nu. Da vi reser med Apollo sa har vi bokat hyrbil via dem. Fick en frasch Daihatsu fran Sixt som vi har kuskat runt i under helgen. Vi foljde rutten i Kalimeras Naxos-guide och korde norra kustvagen via Apollonas, Koronos, Apiranthos och Filoti. Helt fantastiskt vackert och en av de absoluta hojdpunkterna under resan. ![]() Naxos ar verkligen det ultimata resmalet for en Greklandsalskare ![]() Kalimera Annika |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg bruger at tegne en lille ekstra forsikring, som dækker selvrisiko.
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man betalar med kreditkort ingår det ofta en självrisksreducering i reseförsäkringen som ingår i kortet, Så är det med bla Ica bankkort + (upp till 10.000)
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan nämmna jag bokade bil hemifrån nu inför Naxos resan, 1337 Sek för 6 dagar via autoeurope, det är ca 24.30€ per dag för 6 dagar inkl CDW (full försäkring), det är mindre en de uthyrare jag hitta på nätet, sen ganska skönt o ha det klart bara gå o hämta kärran i hamnen
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej, vi är också på Naxos just nu och bokade med Naxos vision. Utbudet verkar överlag vara fräscha bilar för från 30€ per dag och rabatter vid längre hyror. Det finns en handfull uthyrare i Agios Georgios att välja bland.
/Göran |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|