|
||||
|
||||
ERT Sat ikväll 14 jan
Ikväll, kl 21.00 lokal tid, går programmet ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ i rempetikans tecken. Bl a medverkar Maria Marió
//Zanét |
|
||||
|
||||
Sv: ERT Sat ikväll 14 jan
Låter härligt
Såg ett jättebra program en eftermiddag på hotellrummet (När Karin var ute och svirade ) Man kunde ringa till programmet och önska nisiotika sånger. Det var olika artister,för mig okända som framförde låtarna Kände igen flera stycken.Härligt var det Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Fick in nyheter - och vilket SNÖVÄDER det är någonstans i Grekland i kväll!! Massor med bilar i diket! Fast jag fattade förståss inte var....
|
|
|||
|
|||
programledaren är släkt med han som har panos emporio/bikini mm mm i sverige,kommer inte ihåg villken släktskap dock
|
|
||||
|
||||
Sv: ERT Sat ikväll 28 jan
På Stin Ygeia Mas i kveld var det med flere GODE
men, for MEG, ukjente sangere , og det er ikke lett å oppfatte navn... Noen som så programmet? - og kan si meg hvem de var Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Manolis Rasoulis var huvudpersonen (han som pratade mest med programledaren Spiros). Orfeas Peridis, Pantelis Thalassinos och Nikos Papazoglou var också där. Makedonas, kan han också ha varit där och likaså Nikos Vertis? Den ena tjejen som sjöng fantastiskt bra hette Anna och jag undrar om det inte var Anastasia Moutsatsou. Den andra, som var så lik Xaris Alexiou kan eventuellt vara Melina Kaná (mörk, ganska kortklippt). Tjejen med rådjursögonen och långt krusigt hår hette Natalia. Någon annan som såg programmet som kan tala om vad tjejerna heter. Helt underbart program var det allt ikväll //Zanét |
|
||||
|
||||
Rasoulis och Papazoglou? Det låter som om ni kan ha hört Pote Voudas ikväll alltså ?
I så fall är ni bara att gratulera. |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Rasoulis hade jag gärna velat se! Anastasia Moutsatsou såg vi på tv förra året - hon är en liten och smal kvinna, kortklippt mörkt hår, då i alla fall. Melina Kana är också mörk, men inte kortklippt (för 4 veckor sedan). Hur kan det vara att ni kan se ERT i Sverige och vi inte kan få in den på vår parabol här i Danmark längre? Saknar de grekiska kanalerna, men är glad för mina nya DVD med riktig ögongodis, speciellt Kotsiras! Marianne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|