|
|||
|
|||
Hvorfor valgte du akkurat DET hotellet?
Vi har sikkert, alle sammen, enkelte ganger hatt rare/interessante/tåpelige/irrasjonelle grunner for å velge et hotell framfor et annet. Tenkte vi kunne ha en tråd om det
Grunnen til at jeg kom på det er min lille historie fra Tripoli i sommer. Vi skulle bare bo der en natt, og jeg fikk jobben med å sjekke de tre hotellene i sentrum. På alle hotellene snakket resepsjonisten i telefonen da jeg ankom. Hotell 1: Resepsjonisten snakket tydeligvis med en leverandør, hun bestillte kontorsaker, deretter litt bla-bla-bla-snakk, før hun la på og jeg fikk vite prisen på rommet: 50 euro med frokost. Hotell nr 2: Resepsjonisten snakket tydeligvis med en bekjent, "hvordan går det med Eleni, å sier du det, jeg traff Nikos i går", bla-bla-bla-snakk, før han la på og jeg fikk vite prisen på rommet: 65 euro med frokost. Hotell nr 3: Resepsjonisten sier "kan du vente litt" i telefonrøret og så gir hun meg prisen: 70 euro med frokost. Hvilket hotell jeg valgte? Nr 3, selvsagt. For der ble jeg tatt i mot som en verdifull gjest. Hotellet heter for øvrig Arcadia, og er et utrolig stilig, nyoppusset designerhotell - og med fantastisk frokostbuffet, fant vi ut neste morgen. |
|
||||
|
||||
Sv: Hvorfor valgte du akkurat DET hotellet?
Kul trad Admirala .
Jag skulle oxa har valt nummer 3, gasten/kunden maste faktiskt alltid ga forst. Har man inte den attityden bor man valja ett annat yrke. /Lucky |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|