|
||||
|
||||
Korres Produkter
Någon som vet om man kan köpa Korres Produkter i Kokkari ? I så fall var ? Tacksam för svar. Hälsar Irene
|
|
||||
|
||||
Sv: Korres Produkter
Efter googlande kunde jag konstatera att Korres produkter handlar om hälsokostpreparat med inriktning på hudvård.
Bra för den som undrar Arne |
|
||||
|
||||
Korres produkter kan köpas på flertalet "Farmakeion" d v s apotek i Grekland så du lär nog hitta vad du söker :-)
//Zanét |
|
||||
|
||||
Tack Arne för att Du förtydligade min undran. Jag är mest intresserad av duschprodukter.
|
|
|||
|
|||
Korres har massa bra produkter, bla dushcremer! Här har du tel.nr till apoteket i Kokkari, så du kan ju kolla upp det.. (0030)22730-92439
Ingela |
|
||||
|
||||
Mkt enklare att skicka efter på nätet hos Kicks.se samt gå in i butiken Kicks . När vi var på Skopelos köpte jag för första gången Korres duschtvål , helt underbar . Blev superglad när man fick höra att Kicks hade den även vårt Apotek i Sverige . När man ej kan åka till Grekland när dusctvålen är slut så är det den bästa lösningen.
Lycka till Birgitta som ska resa till vackra Parga |
|
|||
|
|||
Ja, det är super att Korres går att få tag i på nätet och i Svenska butiker. Det tråkiga är ju bara att priset är ca. dubbelt i Sverige!. Jag hittade dushcreme här på Santorini för under 60 kr, medan på nätet i Sverige säljs samma produkt för 124kr och då ska frakt till också. Så det är ju bra att passa på att handla medan man åker till Grekland..
Ingela |
|
||||
|
||||
Jag bunkrar alltid Korresprodukter när jag är i Grekland, gillar duschtvålen och bodylotion, men allra bäst tycker jag om deras solskyddsprodukter
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|