|
|||
|
|||
Karpathos i september?
Hej alla!
Behöver lite hjälp... Vår resa i år blir senare än vanligt... Från mitten av september och två veckor framåt (alltså nästan in i okt..) Jag älskar både Skiathos och Karpathos! Men förstår att Skiathos är lite osäkert i vädret så pass sent... Hur är det att åka till Karpathos i mitten av sep..? Är vädret fortf härligt varmt? Har alla retauranger/barer/affärer fortf öppet för säsongen..? Eller har någon något annat reseförslag? Tacksam för svar! |
|
|||
|
|||
Sv: Karpathos i september?
Vi brukar alltid att åka i början av september och då är det inga problem på Karpathos. Lugnet har lagt sig, blåser lite mer, skön vattentemperatur och den goda maten.....Har alltid tyck om att åka i september.
Vädret har nästan alltid varit bra vid den tiden. Så jag tror att den är bra några veckor senare oxså. Hoppas att ni får en underbar semester. Seaside |
|
||||
|
||||
Har bara varit på Karpathos i slutet september och alltid (3 ggr) haft underbart väder!!!
|
|
|||
|
|||
...jag brukar vara på Karpathos sen ca 10 år i sept/oktober och tycker det är mer som svensk sommar, d.v.s varmt å gött på dan och ibland kan det bli jacka på lite senare frampå kvällen....
|
|
||||
|
||||
Inte så som den här Svenska sommaren med regn hela tiden Utan varmt och gott
Riitta |
|
|||
|
|||
Tack för era svar!
Ja, Karpathos lockar. Men har ändå nu funderat på att testa Kreta, eftersom vi aldrig varit där... Men är fortfarande vääääldigt kluven... |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|