|
|||
|
|||
Sirios Village, All inclusive?
Någon som vart där i sommar? Hur var deras All inclusive??
Åker ner den 20/7, så man undrar lite.... |
|
||||
|
||||
Sv: Sirios Village, All inclusive?
Jag var där och hälsade på, fast bara ett dygn.
Maten tyckte jag var bra, mkt att välja bland till alla måltider Fanns gyros-kur som var öppen hela dagen med Hela stället var bra tyckte jag. |
|
|||
|
|||
Låter bra!
|
|
|||
|
|||
Vi spenderade 2 veckor på Sirios Village juli/augusti.
Jag skulle avråda att åka till detta hotellet under denna period. Det var för mycket gäster för att hotellet skulle klara av det. Detta var andra gången vi har åkt med AI och tyvärr var Sirios Village en besvikelse. Maten var extremt enformig. Varje dag erbjöds det 3 st drinkar i baren som smakade i princip identiskt, det enda som skiljde var färgen på dom. Detta var första året som hotellet har kört AI så förhoppningsvis blir det bättre. Detta resulterade i att vi åkte in till Chania nästan varje kväll och njöt av atmosfären i gamla stan med alla små gränder och underbara restauranger. Hotellet har mycket personal från Bulgarien och andra östatsländer vilka med största säkerhet är underbetalda. Detta resulterar i att servicenivån är låg. De positiva sakerna var: - Trevligt poolområde - Gyros-ståndet - Nyrenoverade rum ( vi hade en lägenhet som var mycket trevlig) Jag kan tänka mig att detta hotell kan vara desto trevligare under lågsäsong samt om man ser denna AI som ett enkelt komplement. |
|
|||
|
|||
Bunpar den här tråden, någon som var där 2013? Har hotellet växt i AI-kostymen? Eller är det fortfarande "kaotiskt" under högsäsong? Vi hade tänkt att åka i början av augusti. Har någon något att berätta om omgivningarna med avseende på shopping o tavernor. Vi som åker är en familj med två ungdomar(18,16).
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|