![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Finns det någon duktig frisör i Platanias? Åker ner med tjejen i veckan och tänkte lätta lite på kalufsen så hettan inte tar övertaget allt för mycket
![]() Så har någon vågat klippa sig i Platanias tro? |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg får håret klippet nesten hver gang jeg er i Hellas. Sist var jeg på Hotel Flamingo i Agii Apostoli, som hadde frisørsalong uten frisør, men avtale med en kvinnelig frisør i Platanias. Hun kom kjørende på sin moppe 8 km bare for å klippe min kone, og ble meget glad da jeg også satte meg i stolen etterpå. Så det finnes minst en (dyktig) frisør i Platanias!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för responsen JohnS. Får se om jag hittar det hotellet då. Kommer själv att bo på Toxo Hotel. Någon som har koll på om det finns någon duktig frisör i det området? Har för övrigt "halvlångt" hår så ingen galen frisör som går loss med trimmern tack
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det skal innes en frisør i Agia Marina, rett ut i gata. Min mann var der og klippet seg, og da så vi at frisørenen ordnet håret på en brud,og tilbød seg å komme til hotellet.Men jeg husker jo ikke noen navn, så det hjelper vel ikke stort.
Vennlig hilsen Pelagia som reiser til Agii Apostoli 6. september i 2 uker. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset Pelagia. Får kolla runt helt enkelt eller ta mig in till någon av grannstäderna då.
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns en nyöppnad frisösalong snett/mitt emot Rockhouse. Verkade ha bra priser...tror en herrklippning låg på 15 euro
![]() // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Åh låter ju toppen.. Tack! Förmodar att Rockhouse är lätt att hitta i Platanias lr? Första gången för min del på denna del av Grekland så känner inte till områdena ännu.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ha en bra resa! // Malin |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|