|
||||
|
||||
Lycklig igen , vår Pargaresa
Jag är så lycklig
Nytt försök Resan är nu bokad för 1minut sedan till efterlängtade Parga sommar 2013 . Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Lycklig igen , vår Pargaresa
Vad kul! Hoppas ni kommer iväg nu då. Fast det blir ju en lååång väntan förstås...
Katitzi |
|
||||
|
||||
Vad härligt Birgitta!
Den som väntar på nåt gott... |
|
||||
|
||||
Jeg forstår din store g l e d e, Birgitta
|
|
||||
|
||||
Jag gläder mig verklligen med dig, Birgitta!
Birgitta i Umeå, nyss hemkommen från Dod, men som missade maj-juniresan på grund av sjukdom. |
|
||||
|
||||
Vad bra Birgitta, nu måste resan bli av till sist.
Hälsningar från PANAKAKIS nys hemkommen från Kefalonia. |
|
||||
|
||||
Tack alla goa vänner
Birgitta |
|
||||
|
||||
Så härligt. Vår Pargaresa finns fortfarande kvar i sinnet. Särskilt känslan vid frukostbordet med utsikt över olivlundar och hav och med möjlighet att göra dagen till den mest perekta av alla greklandsdagar.
|
|
|||
|
|||
Så härligt parga var min första grekandsresa, så det har ju en speciell plats i hjärtat
|
|
||||
|
||||
Birgitta! Inget är som väntans tider ... Och Parga är jättefint!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hösten började inte bra med sjukdagar. Just de väntans tider nu. Fast det står 198 dagar till vårt efterlängtade Parga och vi ska diiiiiiiiiiiiit. Birgitta |
|
||||
|
||||
Här har ni en till som länge har velat besöka Parga, men som närmast hamnat i Paleros. Där vi trivdes gott! Varför då? Jo, vi uppskattar inte nattflyg men nu hoppas vi att komma iväg på morgonen och anlända kring lunch :-)
Läget i stan är exakt vad vi brukar leta efter dvs. "mitt i smeten" utefter strandpromenaden med dopp inom räckhåll. Samos x flera och Tilos var annars våra senaste resor förlagda till och Kreta känns heller aldrig fel på våren. Men varför har inte Thassos något lockande längre? Kykladerna i all ära, men alltför komplicerade strapatser börjar vi med ålderns rätt att värja oss emot. Nu ser vi fram emot en bokad resa inom räckhåll dvs. i höst. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|