|
|||
|
|||
Resan färdigplanerad o bokad
Hoppsan det här gick undan alltför fort
Resan är färdigplanerad och flygresor samt hotell är bokade. Alldeles för tidigt, vill egentligen njuta av allt bokande o planerande lite längre.. Hursomhelst blev det: Flyg Aten Flyg Astypalaia Astypalaia 3 nätter Båt till Aegiali Aegiali 2 nätter Katapola 2 nätter Båt till Schinoussa Schinoussa 7 nätter Båt till Paros Aliki 2 nätter Flyg hem från Paros via Aten. Summa: 16 nätter I stort sätt inget utrymme för spontanitet, mycket ovanligt Längtar till 22 juni!!! Pyttan |
|
||||
|
||||
Sv: Resan färdigplanerad o bokad
Jag kan varmt rekommendera Avra Studios på Astypalea.
// KR |
|
||||
|
||||
Sju nätter på Schinoussa! Härligt!
|
|
||||
|
||||
H e l t enig, KR - vi bodde på Avra sist vi var på Astypalea, og er ikke i tvil om at d e r vil vi bo neste gang og
Herlige øyer/reisemål du har planlagt å besøke, Pyttan |
|
|||
|
|||
Hejsan!
Tack KR och Kari för tips om boende på Asty! Jag valde länge mellan Avra och Paradissos och kanske får jag ångra mig... Men jag har bokat hotel Paradissos just för att jag tror att det är ett äldre hotell av det slag som jag är väldigt svag för. Några nätter på ett sådant hotell, mitt i smeten vill jag alltid få med några nätter på min semester Om jag gillar ön och vill komma tillbaka så blir det säkert Avra studios! Pyttan |
|
|||
|
|||
Janne:
Minst en vecka måste det vara för mig på Schinoussa annars är det nästan ingen idé att åka dit alls Får sådan separationsångest annars Likadant har det blivit med Kimolos så den ön får vänta till nästa sommar! Den hinns inte med i år tyvärr. Pyttan |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag gillar inte klotter, men detta som jag såg på Kimolos kan jag stå ut med. Mitt Kimolos Mitt paradis. |
|
|||
|
|||
Janne: Det är absolut det vackraste klotter jag har sett!
Men jag har inte sett det i verkligen, var hittade du det? Pyttan |
|
||||
|
||||
Som du förstår är det inte enkelt att förklara. Det finns ju en del gränder att välja på. Det är nära kastrot, i en gränd som går ut ur byn. Här kommer en bild till, kanske du känner igen dig.
|
|
|||
|
|||
Näe! Den gränden måste jag ha missat trodde att jag hade knatat runt överallt Känner inte igen mönstret på gatan, om jag hade sett det så hade jag kommit ihåg det, väldigt ovanligt mönster! Ännu en anledning att åka dit igen
Pyttan |
|
||||
|
||||
Om di tittar till vänster i bild ser du några bilar parkerade. Kanske det kan vara en ledtråd.
|
|
||||
|
||||
Citat:
MVH zakka |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|