|
||||
|
||||
Våndan att välja
Ja, alltså. I år ska vi ju inte till Grekland. Men jag fyller ju trots allt 40, och vi har ju tagit ledig för barnen den veckan. Så varför inte en sista-minuten? Vi kan ju åka vartsomhelst? Och hoppsan - det var ju visst en massa avresor till Grekland på min födelsedag...
Från Umeå till Kreta till och med. Så bekvämt. Men från Arlanda till Skiathos. Då får vi ju en vecka på Skopelos, och det har vi ju pratat om så länge. Men resan till Stockholm tar ju tid. Och bensin och parkering. Välja bekämt eller välja favoritö? Kreta vet vi ju så lite om. Fast visst ser det fint ut i Chora Sfakion... Och hur länge väntar man innan man slår till på en sista-minuten? Kan priset falla ännu mer? Hur billigt blir det nuförtiden? Alla dessa frågor! Trösten är att det nog blir en resa till Grekland i år ändå! |
|
||||
|
||||
Sv: Våndan att välja
Kör på Kreta och hyr en bil. Där finns det så otroligt mycket att välja på, så ni lär inte bli besvikna.
Sista minuten har jag ingen erfarenhet av, sen de senaste tjugo åren. Tyvärr. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Jag håller med Netwolf, välj Kreta, hyr en bil och upptäck denna fantastiska ö. Tänk så skönt att åka hemifrån.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin med 40 dagar kvar till en månad på Karpathos. Bara sittplats; bokat långt i förväg så det är inga rabatter på det priset. Å andra sidan betalar vi ett riktigt lågt pris för boendet. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|