![]() |
|
||||
|
||||
![]()
...om bara några timmar är jag på väg till Kastrup, för vidare färd till Tilos...
![]() ![]() ![]() Rapporter kommer... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt.. Ha det underbart på en av mina favoritöar..
![]() PS. Ser fram emot rapporter från TiLos.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Sunny12, det ska jag ha...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Maggy.
Ha det nu jättehärligt, hoppas du får det lika bra på Tilos som jag hade i våras ![]() I huvudbyggnaden på Eleni fungerade wifi alldeles utmärkt, annars säger du bara till Michalis så går han och skakar på modemet ![]() När du är ute och äter frågar du bara efter deras lösenord så kommer du in på deras uppkoppling. På Liana´s glasskafé på hamnpromenaden var uppkoppling super ![]() Ha det gott ![]() ![]() Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Ylva
![]() Tack, det ska jag ha... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det vore kul om du gjorde det. Är väldigt nyfiken på hur det är på Tilos så här sent på året, hur mycket folk där är, vilka ställen som har öppet osv.
Njut av Tilos! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ha det gott på en av mina favoritöar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas att du får en fin kväll på Omonia. Det får du gärna berätta om. Både om maten och musiken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ätit där fler gånger än jag kan räkna till, men någon livemusik har jag aldrig sett till. Ska bli spännande att höra hur kvällen var.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Maggy! Vet hur det känns. För några dagar sedan satt jag själv där med ett glas Retsina i handen och kikade ut över havet och bergen - inte på Eleni utan på Nautilos. Vi hade tre underbara, men något blåsiga veckor på Tilos.
Ha en fortsatt skön vistelse på ön. Hälsningar! Sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt att höra Maggy... att du trivs så bra... Vet ju hur länge du har längtat dit... Ja TiLos kan ju sällan bli fel..
![]() ![]() ![]() .. |
|
||||
|
||||
![]()
Var det John och Dennis som sjöng och spelade - i så fall förstår jag att du trivdes. De spelade på Michalis och på Oasis då vi var där.
Ha det gott! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vad roligt Maggy, att Tilos hittat vägen till ditt hjärta också
![]() John och Dennis stod för underhållningen på Oasis en kväll när jag var där i Maj, mycket trevligt var det! Ha det fortsatt gott ![]() Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
Har nu varit hemma från Tilos sedan en vecka tillbaka...ojojoj, vad jag saknar lilla underbara Tilos...
![]() Måste erkänna att jag hade helt fel för mig... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Den tid jag gillar allra mest är maj. Då är ön oerhört vacker och ser ut så här: ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Janne! ...ja, den helt fantastiska lilla ön och ortsborna... så serviceminded...riktigt gediget...hittar ju knappast ord...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|