![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu - äntligen - är det dags att avslöja de tio bästa bilderna i respektive kategori. Som vanligt publicerar vi tre bilder per dag. Om tio dagar vet vi vilka tre bilder som kom på första plats. Spännande, inte sant!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var bra början
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja dom var fina och passade bra in i sina respektive kategorier tycker jag
![]() ![]() ![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
En av bilderna fick min röst. Grattis alla tior!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack! Vad roligt med en placering bland alla dessa fina bilder
![]() Grattis till övriga! Deia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack tack, ja jag var lite mer än vanligt kreativ den där augustiförmiddagen (och LAT
![]() /Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till fina niorna också
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis från mej också
![]() ![]() ![]() ![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Två av mina absoluta favoriter på 9:e plats... bilden från kreta, så vacker och den lilla pojken som hämtar vatten så charmig... Grattis!!(givetvis grattis även till er andra!)
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack ska ni ha
![]() Jag tog det fotot när jag satt och "lekte" med kameran på en taverna i väntan på maten. Hade zoomat in brunnen när den lille pojken plötsligt dök upp. När en av kategorierna blev "vatten" tänkte jag direkt på den bilden. /Lars |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det är ofta som det är sådana ögonblicksbilder som blir de bästa
![]() Grattis till alla er "åttor" som också tagit fina bilder ![]() ![]() ![]() //maji ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Mette !
En fin bild och så mycket Grekland över den ! ( Du fick en av mina röster ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej och tack för era röster!
Kul att komma på listan, bilen ät tager på platån ovanför Lissos på väg hem till Sugia. Sitter på Fuertventura i stunden, soligt och varmt 24 grader och sköna bad. Är väl inte så hemma i Svergie av vad jag förstått. Standen lockar ha det bra alihopa i julruschen! Rolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Jorid för det fina fotot i bild 111 !!! Du var en av mina högoddsare !
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla sexorna idag
![]() AGGE, fin bild på min kompisunge Yannis på Kalymnos ![]() Tommy Lindh, din bild hade jag som etta, fastnade för den direkt ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
AGGE, fin bild på min kompisunge Yannis på Kalymnos
Riitta ![]() Tack för det Riitta! Yannis är en riktig charmknutte. Han var i högform den dagen och hade en spontan dansuppvisning för oss. Det var inte lätt att fånga honom på bild, han var inte stilla många sekunder. Hälsar Agge ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ännu inte sett till min egen bild, så det blir väl en av topplaceringarna.
![]() ![]() Minns inte så noga vilka bilder jag röstade på, eftersom det var så många fina bilder. Jag såg en annan fantastisk bild i ett resebrev idag. Aphrodites bay på Kythera. Såg helt fantastiskt ut... Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Undra när bilderna jag röstat på skall dyka upp... än så länge bara en av dem som placerat sig
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|