|
|||
|
|||
Vintriga bilder från vår ö i Bohuslän.
Idag har vi haft en solig dag, fast kall och blåsig. Solen har vi knappast sett sedan i början av november, blåsigt och regnigt har vi haft nästan varje dag.
Har lagt in några bilder i mitt album. Hälsn Cyrene |
|
|||
|
|||
Sv: Vintriga bilder från vår ö i Bohuslän.
Åh, så vackert Ni bor!
Nu längtar jag hem till västkusten.... kanske en flytt neröver inom en snar framtid! |
|
|||
|
|||
Välkommen!
Cyrene |
|
|||
|
|||
Fina bilder!!
Monica |
|
|||
|
|||
Ja, jättefina bilder....Sverige ÄR vackert! Fast vinter kan jag gladeligt vara utan
Lissi |
|
||||
|
||||
Så sant som det är sagt!!!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Jättefint!
Det var en björktrast du hade fotograferat. Jag tycker också att Bohuslän är bland det vackraste man kan tänka sig. Vi brukar åka dit några gånger varje år, sommar som vinter. Vi håller till på Malö. Här kommer några vinterbilder därifrån. Här bor vi när vi är på Malö. Fast inte i en sjöbod. |
|
|||
|
|||
Härliga bilder, Janne!
Förstår att ni trivs där, jag är väldigt förtjust i Skärhamn, tillbringat mycket tid där!..Malö är ju också fantastiskt fint! |
|
|||
|
|||
Härliga bilder från Orust och Malö, det är vackert i Sverige både vinter och sommar.
Under vintern får man drömma, kolla, beställa vilka ställen man vill komma till i Grekland. Vi åker gärna i början på maj till Kreta, då blommar det fortfarande längs vägarna, otroligt vackert. På hösten blir det i år troligtvis Santorini, Naxos, Kouffonissi, Donossa , Astypalea, Tilos och Rhodos. Kastelloritzo kanske får ett besök också i år, vi har haft Tilos och Kastelloritzo på listan flera år men av olika orsaker har vi inte kommit dit. Hälsn Cyrene |
|
|||
|
|||
Det känns man skulle vilja följa med er i höst!
|
|
|||
|
|||
Tycker du vår resplan verkar bra?
Hälsn Cyrene |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|