|
|||
|
|||
Resa till Grekland via Turkiet
Går det att flyga till Turkiet och sedan ta sig till Grekland på ett någorlunda enkelt sätt? Är det isåfall enkelt att ta sig tillbaka via Turkiet?
Hälsn Cyrene |
|
||||
|
||||
Sv: Resa till Grekland via Turkiet
Jupp !
Jeg har akkurat bestilt en ukes herlig charter (reiser ytterst skjeldent charter, men av og til kan det kjennes godt og ikke tenke) til Side på voksenhotell med yoga, vannaerobic, core god mat osv. Tar meg derifra med fly fra Antalya til Athen for 580.- . Tar en buss til Rafina og tøffer utover til Tinos og deretter Andros Fra Kos, Samos, Lesvos; Chios og Rhodos går det ferger.. til bla. Bodrum, Marmaris & Kusadisi Senast redigerad av Ia den 2014-01-29 klockan 11:22. |
|
|||
|
|||
Inga problem när du flyger vidare? Vi åkte med färja på utflykt till Turkiet från Rhodos, då fick vi lämna ifrån oss passen.
Cyrene |
|
||||
|
||||
Tja... antagelig anderledes om man drar på utflukt enn om man bestiller en vanlig enveis eller T/R ...
Man husk at man må ha visum for å komme inn i Tyrkia... om man tenker å reise motsatt...altså Hellas til Tyrkia. Tror det er nytt fra i år at man ikke kan kjøpe visum på flyplassen, men må forhåndskjøpes. Jeg har bare vårt i Tyrkia 2 ganger før, en gang m hvert av barna på charter...og det er mange år siden Jeg har bestilt en flybilett på nettet og satser på at det ikke gir meg problemer |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|