|
|||
|
|||
Boende i Juli - lägenhet
Hej. Jag och tre kompisar ska till Rhodos har vi tänkt, med avresa 13-14-15 juli och återresa 23-24-25 juli. Har suttit nu i snart två timmar utan att hittat en boende som passar.
De enda kraven vi har är att det ska vara en lägenhet med möjligheter till att laga enklare middagar, och att priset ska vara lågt. Den måste dessutom ligga i Rhodos stad då jag ska hälsa på min kära flickvän som jobbar på ett svenskt resebolag där. Någon som vet någon privatperson som hyr ut eller en sida jag inte har hittat att leta på? Victor |
|
||||
|
||||
Sv: Boende i Juli - lägenhet
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Hej!
Har du kollat www.lowcostsholiday.se. Där finns Panorama hotel från 1395 per person för 10 nätter i juli i studio. Finns även stora lägenheter för 1795 per person. Panorama ligger i utkanten av stan men med friska ben så går man in till stan eller så finns det bra bussförbindelser. Har själv bott på Panorama och tycker det är ett bra boende som jag kan rekommendera. Margaretha |
|
|||
|
|||
Med flickvän som arbetar på resebolag så kanske hon har möjligheter/kontakter att hitta ett bra boende,eller ska du överraska henne med att du oxå finns på Rhodos?!
Monica |
|
|||
|
|||
Citat:
Hon har bara varit där i två veckor så hon har inte hunnit byggt upp så stort kontaktnät än tyvärr.. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|