|
|||
|
|||
Full färja!
Såg på webben nyss när BS Delos lade till i Paros. Milde tid var passagerare o bilar hon släppte av! Uppenbarligen var båten full och ska så vara enligt chatten på paroswebben även ikväll och imorgon. Bra med mycket turister men undrar om det är något särskilt eftersom båtarna är fulla den här helgen?
|
|
|||
|
|||
Sv: Full färja!
Det är väl pingsthelg (både i Sverige och i Grekland). Brukar vara fler greker på båtarna då!
|
|
||||
|
||||
Precis!
|
|
|||
|
|||
Var så inriktiad på att det är vår nationaldag idag, så jag har helt missat att det är pingsthelg. Numera finns ju ingen annandag pingst utan nationaldag istället. Då förstår jag varför det är fullt på båtarna under helgen! :-)
|
|
|||
|
|||
Hmmm...är det Pingsthelg nu....allt sådant släpper jag helt tankarna på när jag är i Grekland... såååå skönt!!..
Sunny(direkt från Katapola) |
|
|||
|
|||
Men hjälp! Vi ska åka från Santorini till Paros på tisdag och har inte bokat platser
Ska vi vara oroliga? ? Åsa |
|
|||
|
|||
Tror inte ni behöver vara oroliga Greekgeek, den konversation jag läste på webben gäller helgen, inte nästa vecka. Så här såg det ut under påsken också, men inte veckan efter.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
|||
|
|||
Citat:
Längtar! |
|
||||
|
||||
Citat:
Tittade då i min almanacka och insåg att det var pingsthelg. Något som vi helt hade förträngt här i Katapola. Precis som Sunny12. Birgitta. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Netwolf; Jag ska också jobba annandag pingst.
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||