|
||||
|
||||
Vad gör man...
...då huvvet gått i baklås?Tänkte planera i tid,vilket varit bra med tanke på hur fullbokat det verkar vara..Vet ej var jag vill(ja,ja..Grekland vet jag att jag vill till )/vad jag vill göra,törs inte prova på att luffa runt..men behöver avkoppling o lite trevliga äventyr med avresa senast 27 eller28 augusti.Någon med bra förslag?Klok eller oklokt
Hasse |
|
|||
|
|||
Sv: Vad gör man...
Flyg till Kreta Chania,kolla på tex booking.com på boenden finns massor att välja på,beroende på vart du vill bo.Ska du vara 1 vecka eller flera veckor.Vi bodde dels i Nea Chora några dagar,tog bussen till Paleochora för några dagar och sen till Gergiopolis för att sista veckan av våra tre bo i Kato Stalos på Alkion hotell.Allt var mycket bra och så klart vågar du
Monica |
|
||||
|
||||
Jag har varit"lat"så här långt o nästan alltid åkt charter med Apollo,vilka jag trivts med,enklast för ett trasigt sinne efter för mycket belastning.Men nu finns det knappt nå´t kvar i charter..måste vila knoppen KatoStalos är bra,en favvo..med Kalamaki påprom avstånd.
Det reder väl sig på nå´t vis ändå |
|
||||
|
||||
Det blir bra bara du kommer iväg, oavsett var du hamnar.
|
|
|||
|
|||
På reseguiden.se kan du söka alla flygbolags resor till Grekland från en viss flygplats inom en viss period. Ser t ex att både Apollo, Solfaktor och Fritidsresor har resor till Kreta från Luleå den 23 augusti.
|
|
||||
|
||||
Jo...så är det.."bara att komma iväg"jag vet o ser hur min egen"status"är..o det är inte bra..börjar ha lite"felkopplat"om jag uttrycker det så..Någon får ta tag i håret o släpa mig till lämplig ort...det blir i sig lite svårt med min frisyr..typ 10mmhehe..
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|