|
||||
|
||||
Hemma från Andros
Tillbaka i Sverige efter 10 dagar på Andros. Vi blev lite småkära i denna ö. Den är inte som dom andra öarna vi har besökt. Andros kändes mer Grekland. Tempot var lågt, tom i trafiken! En otroligt vacker, vänlig och rofylld ö. Batsi är ljuvligt att bo i. Har ätit god mat överallt, inte sett ett enda djur som mått dåligt, mer soptunnor än vanligt med sopor i och inte bredvid!😃 Glada, pratsamma och vänliga Androsbor. Har bara hört/pratat med 4 svenskar till. En återvändarö helt enkelt. Nästa gång blir det nog Andros och Tinos tillsammans.
Jenny |
|
||||
|
||||
Sv: Hemma från Andros
Citat:
Välkommen hem! |
|
||||
|
||||
Sv: Hemma från Andros
Det var roligt att ni också trivdes i Batsi och på Elpida.
Tyvärr så stukade jag min fot ganska rejält första kvällen och sambon hade ont i knät, så de blev inte så mycket utforskande bland trappgränderna som jag hoppats på. Jag fick dock en känsla av att orten kanske var lite på tillbakagång trots ganska mycket folk när vi var där. Det fanns flera tomma hotell utmed strandvägen och underhållet var på vissa ställen eftersatt. Men som helhet trivdes vi bra där, flera bra restauranger och fina lilla Kolona Beach som vi badade vid. Katitzi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|