|
|||
|
|||
Skiathosguiden - vart tog du vägen?
När jag började resa till Skiathos för 15 år sedan så fanns en så bra guide om denna underbara ö vid namn Skiathosguiden. Där stod allt som rörde Skiathos och dess omgivning. Det var en kille som drev guiden.
Saknar den mycket och undrar vad hände? |
|
||||
|
||||
Sv: Skiathosguiden - vart tog du vägen?
Behöver du en ny Skiathosguide så kan du göra som jag har gjort, beställa en ny av Janne här på Kalimera.
Gunilla -som åker till Skiathos för första gången om 147 dagar |
|
|||
|
|||
Citat:
Jannes Skiathosguide finns här hemma! |
|
|||
|
|||
Jag vet vad du menar. Han la ner den sidan.
|
|
|||
|
|||
Hej. Kan tipsa om ett svenskt par som vi träffade förra sommaren då vi var på Skiathos. De har en trevlig hemsida om Skiathos. www.goskiathos.se
där finns tips på allt möjligt inklusive boende. Skiathos är härligt./ Susanne |
|
|||
|
|||
Saknar oxå den jätte mycke..har för mej att han som skrev den förklarade att det var dax att sluta skriva den för ett par år sen...synd! Jag har vart på Skiathos varje år i 15 år nu och älskar "min" Ö mer och mer för varje år,hittar alltid nå´t nytt att ta till mej.Reser ner 30/5 och hoppas att få träffa några av oss Skiathos fantaster där nere!! Vi kan väl höras om vart vi ska ses längre fram...
|
|
|||
|
|||
Det var en jättefin blogg om ön, synd att den försvann! Skrutt: vi går om varandra i år, vi är nere veckan före. Synd att inte kunna ses!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Ska till och kolla |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|