|
|||
|
|||
Väderleksrapporter
Åker till Ixia mellan 11-18 maj. Kollar man prognoser ser man väldigt blandad kompott av prognoser, en del säger att det kommer vara soligt i princip hela tiden, en del andra att det kommer vara molnigt flera dagar i helgen som kommer. Ni som är mer vana att resa än vad jag är hur ofta stämmer prognoserna gällande Rhodos, här hemma känns det ibland som att dom kastar tärning om vädret. Sen undrar jag vilken site som är/brukar vara säkrast när det gäller vädret på Rhodos. Sen hur många dagar i framtiden brukar prognoserna stämma där nere, tänkte att det kanske är annorlunda mot i Sverige där vädret i regel är mer ostabilt
|
|
||||
|
||||
Sv: Väderleksrapporter
Nja, det här med vädersajter... Icke sällan spår de helt fel. Vi har vistats i Paleochora i perfekt sommarväder med plus 22grader medan YR.NO visat plus 14 grader...
Arne |
|
||||
|
||||
Senaste veckan på Kreta så visade alla prognoser olika... den som stämde allra bäst var dmi.dk
// Malin |
|
|||
|
|||
Så att det visar molnigt om 5-6 dagar är inget man behöver lägga så stor vikt vid alltså
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag kollar alltid Poseidon som visar temperatur, vind, moln och regn de kommande fyra fem dagarna. Det är den jag tycker stämmer bäst. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|