![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yiipiii! Nu är det klart!!! Det blev inte Samos (denna gång), inte heller Rhodos (inte sugen) men det blev...
..efter många om o men, samt tips från Kalimerainlägg o magkänsla...PARGA!! ![]() ![]() Det känns helt rätt! Har varit där på en dagsutflykt från Lefkas och nu vill vi se mer! Perfekt med restauranger o sandstränder som bjuder på vila och återhämtning efter en lång, mörk vinter i ide. Vi kommer att bo på Villa Corali, på stranden. Bra betyg på TripAdvisor. Sen blir det promenader, båttrippar och vespa. Ville bara dela med mig av mitt lyckorus ![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det låter toppen! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, å med det ska jag nu sova o drömma om resan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter verkligen toppen!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Parga är härligt! Där kommer ni att trivas.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Parga är ett av de bästa resmålen i Grekland om du frågar mig. Staden är underbar, och det finns så oerhört mycket att se och göra i närområdet! |
|
|||
|
|||
![]()
står på min lista till nästa gång. Nu blir det Korfu
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dit vill jag åxå återvända! Åt den godaste Saganakin ever i Barbati men det blir en annan ort nästa gång.
/Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har svår artros i knäna som kraftigt begränsar urvalet, dessutom vill jag och min syster har vars ett rum vilket ibland inte finns eller blir väldigt dyrt. Så vi ska bo vid stranden i Agios Gordios på Korfu. Vet att byn är lite ospännde, men vi går ändå inte på långpromenader eftersom jag helt enkelt inte klarar det
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|