![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så FIN Kalimera,s «forside» er blitt, Jannr👍👏😊
|
|
||||
|
||||
![]()
Man är bara lite ovan vid det nya.
Men det mesta finns på plats. Till och med har nu tomteluvan kommit fram från sin garderob igen. Men grekiska maträtter saknas. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är lite tråkigt med Google-ads när det handlar om bluffgrejer och andra tveksamma uppslag.
Givetvis är det uträknat från vad man har sökt på eller klickat på någon gång. Till exempel, hur gick det här till? Det är alltså en fuskprodukt som inte fungerar som det påstås. Köper man en sådan så står man med skägget i brevlådan. Jag förstår att det ger annonspengar till Kalimera och det är ju bra. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Birgitta
Citat:
//PA ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Mickeköping
Citat:
//PA ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Som hemsideägare kan det strida mot dess värderingar, ära och redlighet. Tråkigt för alla inblandade. Hoppas att Google jobbar lite hårdare med sina etiska regler framöver, likväl som Facebook borde göra. Men det verkar gå bra för bondfångeribranchen som det verkar. Detta hade som sagt ingenting med Kalimera att göra utan det är lika för alla som vill synas på nätet. |
|
||||
|
||||
![]()
Har faktiskt inte noterat detta, då jag går på forumets direktlänk. Men nu ser jag förändringen. Intressant med ett nytt grepp. Hoppas det slår väl ut!
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och hotell på Ikaria också. Vet inte varför...... Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari!
![]() Det har varit rörigt länge på förstasidan. Undersidorna har haft nytt utseende sedan länge, och nu var det dags för förstasidan. ![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefint!
Tomteluvan på loggan finns på Kalimera.se, men inte på Kalimera.nu. Skumt... /Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Antagligen så visar din browser en cashad sida på Kalimera.nu. Tryck på Ctrl + F5 |
|
|||
|
|||
![]()
Tack MickeKöping!
Det stämde, men vad du skrev och vad jag gjorde är "rena grekiskan" för mig ![]() Vad bra att det finns folk till allt! Tack ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Gott Nytt År ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|