|
||||
|
||||
Openseas - nytt design
Hei
Har alltid brukt Openseas.gr for å planlegge våre reiser. Det jeg likte spesielt godt, var muligheten for å se alle avganger eller ankomster i en havn på en gitt dag. Nå har Openseas endret design, og jeg finner ikke lenger denne muligheten. Er det noe jeg ikke har forstått, eller er det andre søkesider som har denne muligheten? Takknemlig for tips! |
|
|||
|
|||
Sv: Openseas - nytt design
Du har helt rätt Fix, Openseas är inte alls lika bra längre, GTP är bra men det som var bra med Openseas var att man kunde se alla ankomster och avgångar ett visst datum från tex Pireus. Synd.
Anne |
|
|||
|
|||
Du kan fortsatt velge alle havner.
Det er det øverste valget du får opp, men som står med greske bokstaver. Edit: Testet det nå, men det funket faktisk ikke... |
|
||||
|
||||
Tror de fortsatt holder på å utvikle denne siden. Jeg har tilfeldigvis valgt Naxos som avgangshavn når jeg har testet, og da får jeg ikke opp avganger for den dagen jeg faktisk velger. Nå nettopp testet jeg med andre havner, og da fungerer det litt bedre når jeg velger den greske teksten som destinasjon.
Jeg har sendt mail til Openseas om dette, men ikke fått noe svar. Senast redigerad av Fix den 2018-03-19 klockan 09:53. |
|
|||
|
|||
GTP har samma funktion annars https://gtp.gr/greekferries.asp
|
|
||||
|
||||
Fantastisk tips!
Takk!! |
|
|||
|
|||
Det var ju superbra! Tack Mahava för tipset, aldrig sett den möjligheten tidigare.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|