![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Andra dagen, eller kvällen på våra 2 v på Kreta. Slöar på hotellet innan vi skall laga pasta med tomat, lök o korv. 35 grader idag, samma i morgon. Sen ner mot 30; ev lite lite regn på torsdag. Bor bra i en 2 rummare vid första piren. Tar 30 min att gå till gratis solstolar, tog taxi tiibaka. Bara 5 E för resa inom stan. Goda luncher på Manolis
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det fortsatt bra i "vår" stad.Om ni inte har varit på marknaden tidigare så är den på torsdagar bredvid stadsparken.😺
|
|
||||
|
||||
![]()
Då antar jag att du sitter där i detta nu och ska se Djurgården mot Illitjivets, som börjar om tre minuter.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ena veckan gjord på Kreta. En v kvar. Mycket nöjda. Äter varannan middag hemma, för stora portioner och inte jätte hungriga. Går en halvtimme till stranden, gratis solstol om man köper dryck. Långlunch på Manolis place. Sen taxi hem. Såg Mamma Mia 2 utomhus i onsdagskväll. Mer folk än stolar o en pers som jobbade i fiket. Kaos
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Fortsätt njut.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Två dar kvar. Inget regn under resan, en skur då vi var i Chania så vi klarade oss
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur är det med retsinan? Har ni hunnit dricka det? Man blir ju lite orolig.
![]() Ha fina sista dagar! / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar Er en fin sista kväll i Rethymo 🍻och en bra resa hem till Sverige imorgon.
|
|
||||
|
||||
![]()
Det ser jag fram emot.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Det kom fram igår. Tack! ![]() Skrevs den 1/8 och kom fram den 7/8. Nytt rekord! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|