Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-05-07, 12:03
Suzanna Suzanna är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Hotell Adonis

Hej! Jag och min pojkvän ska till grekland i sommar och båtluffa. Sista natten innan hemfärd ska vi övernatta på Adonis. Vi har ringt och bokat ett rum nu
Vi blev aldrig ombedda att ange någon annan information än vårat efternamn. Är det någon som bott där och vet om det bara är att ange sitt namn och sen har man ett rum.
Svara med citat
Gammal 2006-05-07, 12:27
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hotell Adonis

Citat:
Ursprungligen postat av Suzanna
Hej! Jag och min pojkvän ska till grekland i sommar och båtluffa. Sista natten innan hemfärd ska vi övernatta på Adonis. Vi har ringt och bokat ett rum nu
Vi blev aldrig ombedda att ange någon annan information än vårat efternamn. Är det någon som bott där och vet om det bara är att ange sitt namn och sen har man ett rum.
Jeg synes du for sikkerhets skyld skulle ringe dit igjen.
De bruker å be om en fax med bekreftelse på at de kan belaste et creditkort for første overnatting.
(for ikke å tape penger om man ikke dukker opp. Denne fax får dere tilbake når dere kommer, man må betale med kontanter på ADONIS)

Om man er stamgjest , kan det hende man slipper å sende dem denne faxen.
Kari
Svara med citat
Gammal 2006-05-07, 12:57
ATELLADA ATELLADA är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006

Vi blev aldrig ombedda att ange någon annan information än vårat efternamn. Är det någon som bott där och vet om det bara är att ange sitt namn och sen har man ett rum.[/quote]

Jag bokade också på Adosis.
Behövde heller inte uppge annat än efternamnet.
Men man måste, om jag fattade den något bristfälliga Engelskan rätt, ringa och bekräfta 2 dagar före ankomsten.
Så glöm inte det!
Svara med citat
Gammal 2006-05-07, 13:12
Suzanna Suzanna är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006

Hej! tack för snabbt svar Ja, de sa att vi skulle höra av oss någon dag innan och berätta när vi kommer till athen. Det ska jag inte glömma
Svara med citat
Gammal 2006-05-07, 21:30
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

[/quote]
Jag bokade också på Adosis.
Behövde heller inte uppge annat än efternamnet.
[/quote]

Det kan jo være at de har hatt så god erfaring med at folk kommer som bestillt, nå etter at Kalimeramedlemmer har begynt å fylle opp hotellet Kari
Svara med citat
Gammal 2006-05-25, 21:11
anna anna är inte uppkopplad

Hej Hej!
vi funderar oxå på att boka en natt på adonis. Är lite nyfiken på vad ni fick för pris?
Anna
Svara med citat
Gammal 2006-05-25, 22:01
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Stammis eller ej, - de vill gärna veta vilken tid man kommer.
Skulle man sen bli försenad då är det nog klokt att slå på tråden, så att de verkligen VET att man är på väg.
De har alltid folk som kommer från gatan och frågar om rum, så om man har sagt att man kommer på en bestämd tid och sen inte dyker upp, då hyr de kanske ut rummet - men jag vet inte hur länge de väntar med att "förklara rummet ledigt". Bra att hålla kontakten någon dag innan!

Angående pris, så har jag fått priset 86 euro pr. natt för ett dubbelrum (82 om man stannar mer än två nätter).

Ring gärna igen, de som sitter i receptionen brukar prata ganska utmärkt engelska.

Senast redigerad av Marianne den 2006-05-25 klockan 22:03.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:35.