|
|||
|
|||
Juni 2020 Bokat, både Aegean och SAS har rea :)
Sådär då var sommaresan 2020 bokad! Tips till övriga att det just nu är väldigt bra priser!
Råkade gå in på jobbet på Aegean och de tog 220 Euro pp för flex ticket tor till Aten i Juni, lyckades dock stoppa boka-fingret och kollade även SAS nu på kvällen , och de kan vara tur, för de tog 2603 kr av mig just för ToR med SAS Plus class till Aten i Juni (kan vara otur dock om de skulle bli strejk, SAS personal är ju duktiga på det, men jag chansar, så sjukt smidigt med 2 baggage ) |
|
||||
|
||||
Sv: Juni 2020 Bokat, både Aegean och SAS har rea :)
Trevligt att ha biljetterna bokade. Hur är det med fortsättningen från Aten? Planerat?
/ Anne |
|
||||
|
||||
Nu blev jag sugen på att kolla biljetter, men priserna var ungefär som vanligt från Göteborg, om man vill åka "normala" tider. Väntar nog som vanligt till slutet av dec / början av jan.
Priserna brukar ligga mellan 2700-3300, så det har ingen större betydelse. |
|
||||
|
||||
Citat:
Vad har du för planer för 2020? |
|
||||
|
||||
Citat:
SAS, t.o.r. med bagage för 2 200 kronor i juni 2020 tre veckor. Nu kan planeringen för Cykladerna börja! Birgitta |
|
||||
|
||||
Det skulle vara intressant att veta varifrån ni flyger och om det är direkt. Från Göteborg är oftast valet konstiga tider och långa bytestider om man vill flyga billigt.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=yannis;422761]Du inspirerade mig!
SAS, t.o.r. med bagage för 2 200 kronor i juni 2020 tre veckor. Nu kan planeringen för Cykladerna börja! Birgitta[/QUOTE Grattis Citat:
Tack, inga än så länge kanske rör mig norrut eller om det blir öluff, jag vet inte riktigt |
|
||||
|
||||
Det känns så lyxigt att kunna flyga direkt, på bra tider o bra pris.
Från Göteborg går flyget runt 6-7 på morgonen om man vill komma fram i normal tid. Åker man senare landar man på natten. Hem är det ok tider. Ska vi vara på Landvetter o parkera så får vi åka vid 3 tiden hemifrån. Med byte i Frankfurt. |
|
||||
|
||||
Citat:
Älskar tidiga utresor och att komma fram redan mitt på dan. Offrar gärna några nattimmar för det eftersom jag är nattmänniska och inte lider särskilt mycket av att missa sömn för en natt. Hemresan är för mig också viktig. Att gå och dra en hel dag för att vänta på en flygresa hem på kvällen/natten tycker jag är pest. Upp på morgonen, frukost och sen hemresa, det tycker jag är toppen. Masse |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mahava;422774]
Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Masse;422777]
Citat:
1130 hem är kanon, bli det peloponessos hinner man lagom med frukosten på Cokkinis och sen åka till flygplatsen (iofs verkar aegean ha ändrat tiden på en del flyg i år men förr gick de alltid runt 9.30 typ) Aegean hade lite bättre tider, typ 11:50 ut och 12 nånting hem (minns inte om samam datum), men iom deras flex biljett var bara ca 200 kronor billigare än sas plus så fick de bli sas, trevligt o inte behöva fundera så mycket på vad ta med sig och sas kostar "bara" 650 sek i avgift om man nu skulle behöva ställa in |
|
||||
|
||||
Kanonpris och tider, bara att grattulera.
|
|
||||
|
||||
Härligt Birgitta!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Mahava;422774]
Spännande att var planlös. Hoppas att du rör dig norrut.
|
|
||||
|
||||
Vi bokar nog egentligen mest efter hur bekvämt det är och hur det passar oss. Vi tycker egentligen inte att priset har så stor betydelse, några 100-lappar hit eller dit.
Vi vill inte sitta o vänta på byten utan så snabbt som möjligt till nästa plan. Bara att vänta kostar ju massor. |
|
||||
|
||||
Jag upptäckte i år att flygtiderna från Kalmar flygplats var väldigt bra. Flög till Rhodos på eftermiddagen och hem vid lunchtid, helt perfekt. Dessutom var biljetten billig: 1500 kr t/r.
|
|
|||
|
|||
De var riktigt bra tider och pris! Charter från Arlanda brukar ju alltid gå på fakirtider typ,
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|