|
|||
|
|||
Varmt
37 grader i Pythagorion idag
Folk badar för fullt. Inte blir jag nå avundsjuk på de inte😩 Pia |
|
||||
|
||||
Sv: Varmt
Avundsjuk?!..nä inte jag heller!!😬
I Parga badades det å!! Skulle varit där om två veckor / Kajja |
|
|||
|
|||
Jag badade också igår...På Selma Spa i Sunne Detta eftersom vår Kreta-resa blev inställd
Men badet och värmen vid poolen spelade hjärnan ett spratt, det var nära att toapappret hamnat i papperskorgen bredvid toaletten istället för i Lena |
|
|||
|
|||
Vi skulle komma till Samos nästa lördag
och vi brukar alltid ta med nordliga vindar så dom får passa på och bada å sola. Dom lär slippa ha samma kläder som jag går i täckbyxor å täckjacka,idag har det blåst Och varit snöblandat fram till eftermiddagen då vart det sol ett tag.Fy😡😩 Pia |
|
||||
|
||||
Här har vi grillat ute men ätit inne. Många vedklampar har jag matat in i brasan. Jättemysigt, men brukar inte ha det såhär i maj. Det är ju då man sitter ute, eller åtminstone på altanen.
Önskar såå att man kan åka till Grekland i september! Det är nog första gången som jag har längtat efter hösten..INNAN sommaren! / Kajja |
|
|||
|
|||
Vi vill också åka i september men....
Pia |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vi har inte suttit på balkongen en enda gång i år. Shit vad det är kallt, blåsigt och regnigt.
|
|
||||
|
||||
Jag är inte avundsjuk på värmen, men på badandet.
|
|
|||
|
|||
Har pratat med Samos idag.
I fredags vart det nordlig vind å 20 grader Precis som jag spådde. Nu väntar dom på röd sand från Sahara och den lägger sig överallt,skulle inte bli fint väder förrän fram mot onsdag. Känns som lika bra att vara hemma i regnet,fast ändå inte😩 Pia |
|
||||
|
||||
Exakt så känner jag också.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|