|
||||
|
||||
Gott Nytt År!!!
Alla kalimerianer. Må livet återvända och att vi kan börja resa igen under 2022!
/Netwolf - som längtar till Grekland igen. |
|
|||
|
|||
Sv: Gott Nytt År!!!
Till er alla önskas ett riktigt Gott Nytt Friskt År 2022!!
Måtte skit-coronan bliva utrotad från denna planet! Kämpa på gott folk och ha det bäst /Kram, Ulla |
|
||||
|
||||
Samme ønsker til alle fra mig. Vi 🤞
Godt nytår 🎉 😊 |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År alla!
Vad kan man annat önska sig än att pandemin skall lämna oss i fred. / Anne |
|
||||
|
||||
Gott Nytt År önskar även jag🤗
Håll kvar solen i er och njut av foton och filmer från Greklandsresorna. 😘💕 / Kajja |
|
||||
|
||||
Så här skrev jag i förra årets nyårshälsning:
"Så var det då dags att begrava det här bedrövliga året och se fram emot ett nytt år. Det kanske inte blir ett fullt normalt år, men ett bättre år än 2020, och det är gott nog. Pang! Boom! Krash! Ajöss skitåret 2020! Jag hoppas att vi ses i vårt kära Grekland 2021!" Nu blev det inte riktigt så tyvärr, därför nöjer jag mig i år med en enkel nyårshälsning. GOTT NYTT ÅR KÄRA KALIMERIANER! Bilden är från Vulkanens dag på Santorini. |
|
|||
|
|||
Önskar alla ett gott slut och ett gott nytt år.
Längtar också att få återse vårt älskade Grekland. Kerstin |
|
|||
|
|||
Ett Gott, Bättre och Lyckligare Nytt År önskas alla Kalimerianer!
Önskar eländesviruset bort från vårt jordklot så vi kan resa igen, så vi längtar efter härliga Grekland! Catlady, som tittar på kort från underbara Karpathos och blir varm i själen.... |
|
||||
|
||||
GOTT NYTT ÅR!
🇸🇪🇬🇷🇸🇪🇬🇷🇸🇪🇬🇷 Maria |
|
||||
|
||||
Gott nytt år!
....med förhoppning att slippa använda munskydd vid resor 2022. //Conny |
|
|||
|
|||
Gott Nytt År till alla!
Pia |
|
||||
|
||||
Gott nytt år!
Trodde precis som du Janne att allt skulle bli så mycket bättre……men nu satsar vi på 2022 🥂🍾 |
|
|||
|
|||
Gott Nytt År till alla "Grektokar"
//Faestis |
|
|||
|
|||
Jag trodde också precis som Janne att vi skulle få ett bättre 2021. Men nu satsar vi fullt ut på att det ska vända 2022. Då kanske vi äntligen kan få komma tillbaka till våra älskade öar Kreta och Tilos.
Håll ut alla Kalimerianer! Det vänder under 2022! Och jag önskar er alla Ett Gott Nytt År!!! |
|
||||
|
||||
Gott nytt år! Skönt att få kasta ut december, den tristaste någonsin: ingen strömming fanns att uppbringa. Hittade däremot, på facebook, en alternativ adventskalender utan luckor, änglar, Jesusbarn o glitter, där jag den 1:a december kunde läsa: Ta ett glädjeskutt! Såg framför mig Stina Dabrowski och bad min man filma skuttet. Trots att jag tog i från tårna lyckades jag inte få till det minsta lilla lyft. Anar att kvinnor i min ålder kanske bör hålla sig på mattan. Denna vådliga utsvävning bjöd inte på något skutt, däremot ett rejält ryggont - två dagar halvliggande i tv-fåtöljen.
Sen lyckades jag dra på mig en förkylning lagom till julafton och min lagom till nyårsafton. Nu inför 2022 ser jag bara möjligheter. Ingenting är omöjligt, det omöjliga kan möjligen ta lite längre tid … |
|
||||
|
||||
2022 kan knappast bli ett sämre år än 2020 och 2021. Eller?
|
|
||||
|
||||
Vete tusan...
|
|
||||
|
||||