![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Länge sedan jag skrivit något här. Vi är, trots allt som livet
slänger emot en, på Kreta igen. Vi har nog varit här och där i Grekland sedan jag skrev något i det här forumet senast. Nu är vi hur som helst i Paleochora, jag valde ett ställe (södra Kreta) som nog alltid kommer att förbli favoriten. Fint och bekant. Var väldigt varmt igår, något måttligare idag. Nu skall det tydligen bli lite åska några dagar. Vi har besökt några gamla favorittavernor. På Portofino var något på tok, inget fungerade. Annars känns det bekant, mycket turister. Obo |
|
|
|||
|
|||
|
Roligt att du skriver, Obo!
Lyckost, Paleochora är ett härligt ställe att vara så här års. Hälsa fina Paleo från mig och ha det jätteskönt! Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
Så trevligt att du är tillbaka, Obo, fortsätt med det! Och att ni valde Paleochora, det förstår jag precis. Det blev och blir inget Grekland för oss i år, men det som jag tänker på är att när vi förhoppningvis nästa år reser till Grekland igen, ja, då blir det Paleochora. Jag brukar oftast välja nya ställen när vi reser till Grekland. Men nu vill jag alltför mycket till Pale. Har jag blivit gammal?
![]() Njut ni som är på plats. Maten är en av orsakerna till att jag vill till Paleochora. Alla ställen brukar vara bra där, trots att ni hade lite problem i Portofino. Kanske en dålig dag bara? Ha det skönt och skriv gärna igen om hur nu har det! / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Alla verkar vänta på Medicanen...
Jag vet inte jag, visst har det regnat lite idag, men någon större oro känner jag inte för kommande natt och dag. Obo |
|
|
|||
|
|||
|
Och, Obo, det är något speciellt med åskväder (oväder) i Paleochora!
Det är så mäktigt när det ekar och mullrar mellan bergen..... Har man bara tak över huvudet så...... ![]() Catlady 🐈
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|