|
||||
|
||||
Rekord
Nu har jag slagit rekord, i alla fall mitt eget Jag är "packad o klar" och tåget går inte förrän kl.13:00 i morgon. Jag som brukar fnatta omkring i absolut sista minuten och "Ôscha" och fundera över, om jag ändå inte glömt något
Nu sitter jag här framför datorn, lugn och avslappnad, till lisa för min själ och makens nerver Nu kan jag ju inte garantera att det vanliga fnattet uteblir, ovan som jag är att ha allt klart, men det borgar ändå för en lugnare avfärd än vanligt Gullig granne har, dessutom, bjudit in oss på brunch i morgon innan vi far, så det kommer bara att bli två kaffekoppar att diska. Wow, vilken lyx Katterna ska skjutsas till "kollo", (tack, Ink, för denna strålande benämning på kattpensionat), och det tar inte mer än drygt en timme Se´n så Nedräknaren visar nog inte mer än 18 timmar nu, skulle jag tro Bästa Pingsthälsningar till er alla, från ett Hälsingland med ömsom solglimtar, ömsom regnskurar. //Birgitta |
|
|||
|
|||
Sv: Rekord
Så härligt det låter!
Det Du upplever är nog den härligaste känslan inför en resa...När allt är fixat med blommor, post och ev husdjur, och bara den där sköna känslan av SNART... infunnit sig...Då är man ju mentalt redan på väg.... HA det så JÄTTEGOTT!!! Lissi - som har sitt kvar!! |
|
||||
|
||||
Sv: Rekord
Citat:
Nåväl, att ajg sditter här, just nu, är ju ett tecken på total avstressning. Bästa hälsn. från oss båda!/Birgitta, i luften om sisådär 20 timmar |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|